Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری فعالیت 10 اتوبوس گردشگری در نوروز 98

فعالیت 10 اتوبوس گردشگری در نوروز 98

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری همدان با اعلام برنامه های ستاد تسهیلات نوروزی، گفت: با فرا رسیدن سال جدید در دو بخش امور گردشگری و اسکان مسافران نوروزی، خدمات ارائه خواهد شد.

به گزارش "همدان نیوز"، سعید خوشبخت افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری همدان به عنوان پایلوت خدمات نوروزی، امسال با تمام قوا وارد شده و برنامه ها و خدمات مختلفی را در راستای خدمات نوروزی برای مسافران در نظر دارد.

وی با بیان اینکه خدمات رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران و تسهیل در ارائه اطلاعات و آمار به آنها از مهمترین اهداف سازمان به شمار می رود، اظهار داشت: هماهنگی های لازم در جهت اسکان و رفاه گردشگران با متولیان امر و مراکز اقامتی انجام شده است.

خوشبخت با اشاره به حضور پررنگ مراکز دولتی و خصوص حوزه گردشگری در استقبال از مسافران نوروزی، یادآور شد: در ستاد تسهیلات نوروزی مجموعه‌هایی همچوت شرکت سیاحتی علیصدر، دهکده تفریحی، توریستی گنجنامه، شهربازی رنگین کمان و در بخش خدماتی نمایندگان هتل ها، اماکن اقامتی، خانه مسافرها و ارگان‌هایی نظیر آموزش و پرورش، هلال احمر، میراث فرهنگی و شهرداری حضور دارند.

وی به برنامه های ستاد تسهیلات نوروزی همدان اشاره و تصریح کرد: شش غرفه از دستاوردهای مراکز فرهنگی، ورزشی و علمی زیر مجموعه سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری میزبان مسافران و بازدیدکنندگان در ایام نوروز خواهند بود.

خوشبخت ادامه داد: در این غرفه ها صنایع دستی، کتاب، دستاوردها و افتخارات خانه ریاضیات، رصدخانه ابن صلاح همدانی و فرهنگسراها و باشگاه شهرداری در معرض دید عموم قرار می گیرد.

وی با اشاره به آماده باش 10 دستگاه اتوبوس گردشگری در نوروز 98، تصریح کرد: پنج دستگاه اتوبوس با حضور یک نفر راهنما برای بازدید مسافران و گردشگران از ابنیه تاریخی و مقاصد گردشگری همدان در دو نوبت صبح و بعد ازظهر در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری همدان گفت: پنج دستگاه اتوبوس دیگر نیز در پنج نقطه از سطح شهر مستقر خواهند بود که جهت جابجایی مسافران و گردشگران آماده خدمت‌رسانی هستند.

وی در ادامه یادآور شد: اجرای برنامه‌های فرهنگی شاد مختص کودکان و اجرای موسیقی برای ایام عید پیش بینی شده است.

سعید خوشبخت در پایان خاطرنشان کرد: سامانه 137 به صورت شبانه روزی جهت رسیدگی به مشکلات مردم و گردشگران فعال است و در نوروز 98 چند خط تلفن برای ارتباط مردم با شهرداری پیش بینی شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن