Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری افتتاح سه مجتمع خدمات رفاهی در جاده های همدان

افتتاح سه مجتمع خدمات رفاهی در جاده های همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: همزمان با گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداري 3 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان همدان به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مصطفی پناهنده افزود: مجتمع خدماتی رفاهی بهاران در محور اسدآباد – داشبلاغ با آورده شخصی 38 میلیون ریال و 330 میلیون تومان کمک های بلاعوض در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع احداث شده است.

وی افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی ولایت در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع در محور تویسرکان – همدان را از دیگر مجتمع های قابل افتتاح این هفته عنوان کرد و یادآور شد: برای این طرح نیز مبلغ 30 میلیارد ریال از محل آورده شخصی هزینه شده و 345 میلیون تومان نیز کمک بلاعوض بوده است.

پناهنده ادامه داد: مجتمع خدماتی رفاهی طلوع نیز با 10 هزار مترمربع مساحت در محور جوکار – تویسرکان از دیگر مجتمع های قابل افتتاح است که برای این طرح نیز مبلغ 35 میلیارد ریال از محل آورده شخصی هزینه شده و مبلغ 350 میلیون تومان هم کمک بلاعوض بوده است

این مسئول تأکید کرد: در هر 3 مجتمع کاربری های داخلی شامل رستوران، غرفه های تجاری، نمازخانه، سرویس بهداشتی، تعمیرگاه و جایگاه سوخت ایجاد شده است.

مدیرکل راهداری استان همدان یادآور شد: با بهره برداری از این 3 مجتمع، زمینه اشتغال 34 نفر فراهم شده است.

هم اکنون ۳2 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی فعال در استان همدان وجود دارد که با افتتاح این 3 طرح، شمار مجتمع های استان به ۳5 باب می رسد.

26 آذر ماه در تقویم کشور به نام هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداري نامگذاری شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن