Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری بازدید سه هزار نفر از غار علیصدر

بازدید سه هزار نفر از غار علیصدر

فرماندار شهرستان بهار درباره تعداد ورود گردشگران به این شهرستان در پی تعطیلات عیدفطر اعلام کرد: در روزهای اخیر حدود ۳۰۰۰ گردشگر از غار بازدید داشته‌اند.

به گزارش "همدان نیوز"، احسان قنبری با بیان اینکه طی چند روز گذشته حدود ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ نفر از شهر جهانی لالجین بازدید کرده‌اند، ادامه داد: مبنای آمار بازدیدکنندگان لالجین گردشگران غارعلیصدر هستند که معمولاً نصف یا دو سوم این افراد را شامل می‌شوند و در روزهای اخیر حدود ۳۰۰۰ نفر از غار بازدید داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه در لالجین مرکز اقامتی وجود ندارد، گفت: مسافران این شهر صرفاً برای بازدید و خرید سفال به لالجین می‌آیند و معمولاً پس از یک تا دو ساعت شهر را ترک می‌کنند بنابراین اتراق یا اسکان در شهر وجود ندارد. 

قنبری با بیان اینکه در حال حاضر نصب چادر در پارک‌های لالجین ممنوع است، یادآور شد: پروتکل‌های بهداشتی در تمامی فروشگاه‌های لالجین رعایت می‌شود و اداره بهداشت شهرستان نیز بر مکان‌های ‌پرتردد و اصناف بهار، لالجین، صالح آباد و مهاجران نظارت دارد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان بهار نیز فضای اسکان مسافر ندارد، اظهار کرد: خوشبختانه جو حاکم بر شهرستان رضایت بخش است و آمار غیرمتعارف افزایش بیماران کرونایی روزهای قبل مربوط به یکی از روستاها است.

فرماندار شهرستان بهار یادآور شد: متأسفانه تعداد مبتلایان به کروناویروس در این روستا به علت عدم رعایت موارد بهداشتی افزایش یافته و برنامه ویژه‌ای برای روستا اعمال شده و اوضاع کاملاً تحت کنترل است./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن