Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری میزبانی از گردشگران نوروزی در همدان مشروط است

میزبانی از گردشگران نوروزی در همدان مشروط است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: نوروز ۱۴۰۰ پایتخت تاریخ و تمدن ایران به صورت مشروط میزبان گردشگران نوروزی خواهد بود.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، علی مالمیر گفت: با توجه به محدودیت های ایجاد شده در ارائه خدمات گردشگری به واسطه شیوع ویروس کرونا، استان همدان در نوروز ۱۴۰۰ با تشدید پروتکل های بهداشتی در تاسیسات گردشگری و نیز ترویج سفر مسئولانه از گردشگران نوروزی پذیرایی می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان گفت: با توجه به وضعیت و شرایط عمومی، استان همدان می تواند در نوروز ۱۴۰۰ از گردشگران پذیرایی کند و با توجه به اینکه مطمئن ترین شیوه سفر در وضعیت کنونی، سفر از طریق تورهای برنامه‌ریزی شده توسط دفاتر خدمات مسافرتی است، استان همدان با پیش‌بینی‌های انجام شده به تورهای همدان با رعایت پروتکل های بهداشتی خدمات رسانی می کند، چرا که این تورها با توجه به نظارت رسمی و اسکان در اماکن اقامتی رسمی مطمئن است.
وی گفت: نوروز امسال ضمن تشدید برخورد با تورهای غیرمجاز و نیز ممنوعیت اسکان در مکان‌های غیرمجاز نظیر خانه مسافرها، پارک‌ها و چادرهای مسافرتی، زیرساخت‌های گردشگری آماده و رفع نقص شده و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی از طریق تاسیسات گردشگری با جدیت پیگیری می‌شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن