Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری بخت غار علیصدر باز شد/ میزبانی از گردشگران نوروزی از امروز

بخت غار علیصدر باز شد/ میزبانی از گردشگران نوروزی از امروز

استاندار همدان از بازگشایی غار علیصدر بزرگترین غار آبی جهان از امروز پنجشنبه ۲۶ اسفند برای بازدید گردشگران و مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد با بیان اینکه غار علیصدر طی ۲ سال گذشته با همه گیری بیماری کرونا تعطیل بود، افزود: بر اساس تدابیر اندیشیده شده، این غار میزبان گردشگران نوروزی است.

وی اظهار داشت: غار علیصدر آمادگی کامل برای ارائه خدمات به مسافران را دارد و واحدهای خدماتی و اقامتی فعال خواهند بود.
قاسمی فرزاد ادامه داد: از امروز پنجشنبه هفت تابلوی تبلیغاتی در ورودی‌ها و خروجی‌های استان نصب و با تبریک سال نو به گردشگران اعلام می‌شود که این غار شگفت انگیز در روزهای عید نوروز بر روی مسافران باز خواهد بود.
استاندار همدان تصریح کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی، استفاده از ماسک و زدن واکسن برای گردشگرانی که از این غار بازدید می کنند ضروری است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به ایجاد زیرساخت‌های لازم، شماره ملی گردشگران استعلام و اجازه بازدید به افرادی که حداقل ۲ نوبت واکسن کرونا تزریق کردند، داده می‌شود.
قاسمی فرزاد افزود: رونق گردشگری به دلیل ایجاد شغل، تولید ثروت و ارزش افزوده از اولویت‌های اصلی استان همدان در دولت سیزدهم است.
وی تاکید کرد: در حال حاضر با پیگیری‌های جدی که برای ثبت جهانی آثار تاریخی استان همدان از جمله هگمتانه و غار علیصدر در جریان است، به دنبال زمینه سازی رونق صنعت گردشگری هستیم.
استاندار همدان گفت: مثلث گردشگری غرب کشور نیز به منظور معرفی و تبیین جذابیت‌های همدان به گردشگران ایجاد شده است./

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن