Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری بازدید ۳۳۶ هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری همدان

بازدید ۳۳۶ هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری همدان

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان گفت: ۳۳۶ هزار و ۹۰۵ نفر از ۲۶ اسفندماه تا ششم فروردین امسال از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی همدان بازدید کرده‌اند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، علی مالمیر گفت: ۳۳۶ هزار و ۹۰۵ نفر از ۲۶ اسفندماه تا ششم فروردین امسال از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی همدان بازدید کرده‌اند و جاذبه‌های تاریخی با ۱۷۱ هزار و ۵۵۹ نفر در صدر بازدیدها قرار دارد.
مالمیر ادامه داد: در میان جاذبه‌های گردشگری همدان، غار علیصدر همچنان در صدر پذیرش میهمانان نوروزی است و پس از آن کتیبه‌های تاریخی گنجنامه، آرامگاه بوعلی‌سینا و آرامگاه باباطاهر در جایگاه بعدی قرار دارند.
وی با بیان اینکه در تاریخ یاد شده تعداد ۶۷ هزار و ۳۰۷ نفر در مراکز اقامتی استان حضور داشته‌اند، افزود: از این تعداد ۹ هزار و ۷۳۶ مسافر در هتل‌ها، یک هزار و ۵۳۸ نفر در میهمان‌پذیرها، یک هزار و ۱۰۵ نفر در هتل‌آپارتمان‌ها، یک هزار و ۴۰۵ نفر در اقامتگاه‌های بوم‌گردی، ۱۲ هزار و ۳۷۸ نفر در خانه‌مسافرها و شش هزار و ۸۶۶ نفر در اقامتگاه‌های موقت اسکان گرفته اند.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان یادآور شد: ۲۹ هزار و ۱۴۳ نفر نیز در تأسیسات اقامتی وابسته به آموزش‌وپرورش و دو هزار و ۹۰۶ نفر در سایر اقامتگاه‌های استان همدان حضور دارند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن