Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری آمادگی همدان برای میزبانی از گردشگران عید فطر

آمادگی همدان برای میزبانی از گردشگران عید فطر

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: تأسیسات گردشگری استان اعم از مراکز اقامتی، پذیرایی و تفریحی آمادگی لازم برای پذیرش و میزبانی از گردشگران در تعطیلات عید سعید فطر را دارند.

به‌ گزارش "همدان‌نیوز"، علی خاکسار افزود:  با هماهنگی های ستاد اجرایی خدمات سفر، آمادگی لازم برای پذیرش و ارائه خدمات مطلوب به هموطنانی که در تعطیلات عید سعید فطر استان همدان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده اند، وجود دارد.
وی اظهار داشت: گروه‌های نظارتی این اداره کل و دیگر اعضای ستاد، ضمن انجام بازدیدهای نظارتی مستمر از تمامی مراکز و ارائه دهندگان خدمات به گردشگران،  توصیه ها، تذکرات و اخطارهای لازم اعم از رعایت اصول و دستورالعمل های بهداشتی، رعایت بهداشت زیباسازی محیطی و رعایت تعرفه ها و نرخنامه های قانونی را به مسوولان مراکز اقامتی و گردشگری داشته‌اند و تلاش بر این است تا گردشگران سفری خاطره‌انگیز و رضایت بخش را در این استان داشته باشند.
به گفته وی، با توجه به حجم بالای مسافران نوروزی و استقبال گردشگران برای حضور در استان همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن در نوروز و بازخوردهایی که از رضایتمندی آنان داشتیم، اقدامات لازم برای حفظ آمادگی حداکثری ستاد اجرایی خدمات سفر برای میزبانی از مسافران تا پایان تعطیلات عید فطر در همدان انجام شده است.
خاکسار با اعلام اینکه  بیش از ۱۲۰ واحد اقامتی اعم هتل، متل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، اقامتگاه  بوم‌گردی و سایر مراکز اقامتی مجاز با ظرفیتی بیش از چهار هزار تخت اقامتی در تعطیلات پیش‌رو آماده میزبانی از مسافران استان همدان هستند، گفت: با مشارکت و همکاری همه اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان، میزبانی شایسته و بدون دغدغه ای را از میهمانان و گردشگران ورودی به استان داشته باشیم./

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن