Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری رزرو بیش از ۹۰ درصد ظرفیت اقامتی همدان/ شهرهای جایگزین معرفی شدند

رزرو بیش از ۹۰ درصد ظرفیت اقامتی همدان/ شهرهای جایگزین معرفی شدند

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد ظرفیت اقامتی شهرستان همدان رزرو شده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، علی خاکسار بیان کرد: به منظور رفاه مسافران و تجربه سفری خوب برای آنها، شهرستان‌هایی که ظرفیت گردشگری و اقامتی خالی دارند مانند ملایر، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد و بهار به عنوان شهرهای جایگزین معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه استان همدان هر ساله در تعطیلات عید فطر یکی از مقاصد گردشگری است و همواره آمادگی میزبانی مسافران در این ایام وجود دارد، افزود: با حفظ آمادگی که از تعطیلات نوروز وجود داشت هفته قبل ستاد اجرایی خدمات سفر استان برگزار و بر آمادگی دستگاه‌های عضو تاکید شد.

خاکسار با بیان اینکه مراکز اقامتی مانند هتل‌ها، بومگردی‌ها، مهمانپذیرها و هتل آپارتمان‌ها آمادگی کامل برای ارائه خدمات به مسافران را دارند، اظهار کرد: جابجایی روز عید فطر باعث شد تعداد کمی از مسافران رزرو خود را کنسل کنند.  

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان در پایان تاکید کرد: تلاش می‌شود میزبانی مطلوبی از گردشگران صورت بگیرد و مسافران با رضایتمندی از پایتخت تاریخ و تمدن ایران دیدن کنند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن