Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری نمایشگاه تخصصی مبل منبت تویسرکان در همدان برپا شد

نمایشگاه تخصصی مبل منبت تویسرکان در همدان برپا شد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تویسرکان از برگزاری نمایشگاه تخصصی مبل منبت شهرستان تویسرکان در استان با مشارکت شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، اسحاق ترکاشوند بیان کرد: رشد و توسعه هنر و صنایع دستی شهرستان تویسرکان نتیجه تلاش منبت‌کاران تویسرکانی است که با دستان هنرمند خود به جسم بی‌روح چوب نقش می‌زنند و خالق زیباترین و ماندگارترین نقوش منبت هستند و هم‌اکنون استان همدان شاهد برگزاری نمایشگاه آثار هنری صنعتگران و هنرمندان تویسرکانی در حوزه تخصصی مبل منبت است و تویسرکان به داشتن چنین هنرمندانی افتخار می‌کند.

وی ضمن تقدیر از حضور پررنگ هنرمندان و صنعتگران تویسرکانی در نمایشگاه تخصصی مبل منبت اظهار کرد: اهمیت و جایگاه مهم صنایع دستی شهرستان تویسرکان با فعالیت بیش از ۱۵ رشته صنایع دستی و تعداد حدود ۹۰۰۰ هنرمند و بیش از ۵۰۰۰ کارگاه فعال صنایع دستی، نقش بسیار ارزنده ای در ایجاد اشتغال، توسعه اقتصاد پویا در کشور ایفا می‌کند و این مهم در آینده نزدیک زمینه ساز جذب گردشگر و معرفی هرچه بهتر شهرستان تویسرکان است.

ترکاشوند در پایان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با حضور ۳۰  غرفه از هنرمندان تویسرکان با ارائه آثار برجسته حوزه مبل منبت در سایت جدید نمایشگاه های بین المللی همدان از ۲۵ تا ۲۸ مردادماه پذیرای بازدید علاقمندان بود./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن