Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری استان همدان مرکز گردشگری منطقه در حوزه خدمات توریستی است

استان همدان مرکز گردشگری منطقه در حوزه خدمات توریستی است

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه استان همدان با بهره مندی از زیرساخت های مناسب در زمینه های سیاحتی ، مرکز گردشگری منطقه در حوزه خدمات توریستی است گفت: سازمان استاندارد در تلاش است که از این فرصت برای ارتقای سطح استاندارد گردشگری در این استان استفاده کند.

به گزارش "همدان نیوز"، مهدی اسلام پناه افزود: همدان استان پرتمدن و تاریخی است که در کشور از جایگاه خاصی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه حضور مسئولان استاندارد در همدان در هفته و روز جهانی استاندارد می تواند موجب بروز خلاقیت هایی در زمینه های گردشگری و افزایش سطح استاندارد در حوزه پذیرش توریسم در ابعاد تخصصی و حرفه ای در  این استان باشد، افزود: در این سفر مصوبات قبلی سفرهای مسئولان بررسی و برای مسائل آینده این استان در زمینه های مختلف تصمیم سازی می شود.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: دانشگاههای استان همدان زمینه های خوبی برای فعالیت های دانش بنیان در حوزه های استاندارد سازی دارند که سازمان استاندارد در تلاش است از این ظرفیت ها استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه همدان ظرفیت تبدیل شدن به مرکزیت گردشگری، سیاحتی و توریستی را در حوزه خدمات دارد ، تاکید کرد: دستگاههای متولی در زمینه گردشگری و دیگر سازمانها باید از رشد سطح خدمات گردشگری در این استان حمایت کنند تا بتوانیم به نتایج خوبی در زمینه خدمات سیاحتی دست یابیم.

اسلام پناه، استان همدان را دارای زمینه های مناسبی در زمینه استاندارد سازی رشته های پیشرفته و دانش بنیان دانست که می تواند در سطح کشوری اثرگذار باشد.

وی تصریح کرد: مطالبه مردم کیفیت کالاها و خدمات است که سازمان ملی استاندارد ایران وظیفه تحقق این مهم را بر عهده دارد.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: مقوله استاندارد سازی در زمینه های خدمات دولتی، خصوصی و عمومی باید به گونه ای شکل بگیرد که عقب افتادگی ها در این زمینه جبران شود.

وی تاکید کرد: قانون و سرمایه انسانی با اراده و انگیزه مهمترین ابزاری است که می تواند موجب جلب رضایت مردم از کیفیت ارائه خدمات و کالاها باشد.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و هیات همراه از روز جمعه عصر سفری ۲ روزه به همدان داشته اند تا با مسئولان استانی و شرکت در جلسات مختلف زمینه های همکاری مشترک در زمینه های گردشگری و دانشگاهی  و بهره گیری از ظرفیت های این استان را بررسی کنند./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن