Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری آغاز پیش فروش بلیط ناوگان مسافری در استان همدان

آغاز پیش فروش بلیط ناوگان مسافری در استان همدان

صفر صادقی راد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت پیش فروش بلیط ناوگان حمل و نقل مسافری برای سفرهای ایام نوروز در استان همدان از یکم اسفند آغاز شده است.

به گزارش "همدان نیوز"، صفر صادقی راد از آغاز پیش‌فروش بلیط ناوگان مسافربری جاده‌ای از ابتدای اسفند ماه خبر داد و افزود: متقاضیان پیش خرید بلیط ناوگان مسافربری می‌توانند با مراجعه به بازارگاه‌های الکترونیکی، سایت شرکت‌های مسافربری و سامانه‌های مجازی بلیط مورد نظر خود را تهیه کنند.

وی ادامه داد: خرید بلیط مجازی به راحتی از طریق روش های یاد شده امکان پذیر بوده و متقاضیان می‌توانند پس از تعیین مبدأ و مقصد و پرداخت هزینه، بصورت مجازی پیش خرید بلیط خود را انجام دهند.

صادقی راد تصریح کرد: تاکنون هیچگونه افزایش بهائی برای نرخ بلیط های نوروزی اعلام نشده و در صورت احتمال افزایش نرخ، شرکت‌های مسافربری می‌توانند میزان هزینه مابه التفاوت را مجدد از مردم دریافت کنند.

وی خاطر نشان کرد: درصورت تکمیل ظرفیت بلیط فروشی در روز و ساعت مورد نظر، امکان رزرو درخواست متقاضیان نیز وجود دارد تا درصورت تامین ناوگان و ایجاد ظرفیت جدید، بلیط در اختیار مردم قرار گیرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در ادامه گفت: از تاریخ ۷ اسفند امکان پیش خرید بلیط بصورت حضوری نیز از دفاتر شرکت‌های مسافربری امکانپذیر بوده و مردم می‌توانند با مراجعه به مراکز و دفاتر شرکت‌های مسافربری نسبت به پیش خرید بلیط اقدام کنند.

وی همچنبن به راه اندازی و عملیاتی شدن لیست انتظار در هنگام خرید اینترنتی بلیط اشاره و گفت : در صورت تکمیل ظرفیت متقاضیان می توانند با ثبت نام در لیست انتظار در اولویت دریافت خدمات اخذ بلیط قرار بگیرند.

صادقی راد به ساماندهی مدیران فنی شرکتها و لزوم تهیه لباس فرم ویژه مدیران فنی اشاره و از درج( Qr code) در بلیط مسافرین خبر داد که با این قابلیت مسافرین می توانند در صورت تمایل به ثبت نظر و یا شکایت مسافربری در سامانه ۱۴۱, ضمن اسکن کد مخصوص ، مشخصات درج شده در بلیط از جمله نام مسافر، شرکت مسافربری و ...در سامانه مذکور بارگزاری خواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن