Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری ۴۰۰ هزار نفر جاذبه‌های گردشگری همدان را دیدند

۴۰۰ هزار نفر جاذبه‌های گردشگری همدان را دیدند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا پنجم فروردین سال‌جاری ۴۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری همدان دیدن کردند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، محسن معصوم‌علیزاده بیان کرد: در این مدت ۳۰ هزار و ۶۵۰ نفر نیز در مراکز اقامتی استان اسکان داده شدند.

وی ادامه داد: در این مدت هشت هزار و ۷۱۳ نفر در هتل‌ها، سه هزار و ۲۶۱ نفر در مجتمع‌های گردشگری، یک‌هزار و ۹۶۰ نفر در مهمانپذیرها و یک‌هزار و ۴۷۴ نفر در هتل آپارتمان‌ها اقامت داشتند.

معصوم‌علیزاده اضافه کرد: همچنین یک‌هزار و ۷۹۹ نفر در بوم‌گردی‌ها، ۳۳۸ نفر در متل‌ها، ۱۳ هزار و ۱۰۵ نفر در خانه‌مسافرها، ۵۴۹ نفر در اقامت‌گاه‌های اضطراری و مابقی در سایر مراکز اقامتی اسکان داده شدند.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان اضافه کرد: همچنین در مدت زمان یاد شده ۳۰ هزار و ۷۳۲ نفر در مراکز وابسته به آموزش و پرورش و اقامت‌گاه‌های موقت اقامت داشته‌اند.

وی با بیان اینکه در این مدت ۱۷۸ بازديد نظارتی از تاسیسات گردشگری صورت گرفته است، تصریح کرد: ۱۲ مورد تذکر، سه مورد تشویقی و دو مورد اخطار کتبی نیز صادر شده است.

معصوم‌علیزاده در پایان بیان کرد: غار علیصدر، آرامگاه بوعلی، آرامگاه باباطاهر، کتیبه‌های گنجنامه، محوطه تاریخی هگمتانه و منطقه تفریحی توریستی عباس‌آباد در صدر بازدیدهای نوروزی استان قرار دارند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن