Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی یادداشت ما به همت، سرخ رویی را به دست آورده ایم

ادب مرد به ز دولت اوست...
ما به همت، سرخ رویی را به دست آورده ایم

بسیار خرسندیم که "همدان نیوز" به عنوان رسانه ای مستقل توانسته است در بستر خبری استان همدان در تمامی دولت‌ها بدون حب و بغض و به دور از سیاسی کاری ها و بدون دریافت کوچکترین حمایت مادی و معنوی خصوصی، دولتی و سایر نهادها به شکل مناسبی به انجام وظیفه خطیر اطلاع رسانی بپردازد.

هر چند هرگز در طول 5 سال فعالیت ظرفیت "همدان نیوز" به چشم مسئولین و متولیان امر نیامد، اما تا زمانی که بتوانیم و توان ادامه داشته باشیم، تلاش خواهیم کرد و عرصه را خالی نخواهیم نمود.

چه بسیار سایت های خبری، خبرگزاری و پایگاه های خبری در سطح کشور وجود و حضور دارند که یارانه های دولتی از وزارت ارشاد و یا نهادهای پشتیبان دریافت می کنند ولی در خروجی های خود بعضا اخلاق و قانون کپی رایت را رعایت نمی‌کنند که همین درآمدهای دریافتی به مراتب بالاتر از هزینه‌های آنهاست.

وزارت ارشاد به رسانه های تکثر کننده خبر یارانه می دهد اما ....

افتخار ما هموراه پوشش اخبار و رویدادها بدون جهت گیری و تاثیر پذیری از افراد و مسئولین بوده، هست و خواهد بود.

پوشش 10 گزارش تصویری از حضور رئیس جمهور در همدان (از آمادگی شهر همدان و تاسیس ارتباطات مردمی تا شورای اداری)، انتشار سریع اخبار نشست ها، جلسات و سخنرانی‌ها بلافاصله پس از خاتمه، برگ دیگری از خدمت رسانی "همدان نیوز" بود که جای تعجبی ندارد اگر این عملکرد مانند گذشته و همیشه باز هم دیده نشود!!

از فضایل استان همدان همین بس که به عنوان مثال مدیر محترم روابط عمومی استانداری در پاسخ به درخواست این رسانه برای حضور عکاس ما در مراسم استقبال فرودگاه، پاسخ می دهد که به ما ربطی نداشته و از تهران انتخاب کردند چه رسانه هایی عکاس داشته باشند و گوشی را به روی بنده قطع می نماید!!!

این درست که در چنین مقطع کاری فشارها روی افراد از لحاظ برنامه ریزی، هماهنگی و پیگیری امور زیاد می شود، اما باید توجه داشته باشیم که از قدیم گفته اند ادب مرد به ز دولت اوست و این توجیهی برای پاسخ تند و قطع کردن تلفن نمی باشد.
مگر غیر از این است که تلاش ما برای نشر برنامه دولت و نهادی بوده که ایشان از آن جیره و مواجب می‌گیرد؟ پس چرا به جای تقدیر و همکاری باید چنین برخوردی صورت بگیرد؟

هر چند با محبت برادر عزیز جناب آقای دکتر کارخانه ای (رئیس ستاد استقبال مردمی و همچنین ستاد  مردمی انتخاباتی دکتر روحانی در همدان) و پیگیری‌های شخصی، این مشکل مرتفع شد و عکاس ما در فرودگاه حاضر شد تا رو سیاهی‌اش فقط باقی بماند، ولی قطعا این برخوردها در ذهن ماندگار خواهد شد.

تا خاتمه برنامه ها سکوت کردیم و مطلبی ننوشتیم تا فضا ملتهب نشود

رسالت خویش را کامل کردیم اما اکنون به این مدیر محترم روابط عمومی که باید راهگشای مشکلات ما باشد و قدردان زحمات رسانه‌ها نیز باشد، باید گفت دست مریزاد بزرگوار....

آقای استاندار!!!

برخورد برخی از افراد در مجموعه شما با گفتار و وعده های شما تطبیق ندارد و نوع برخورد فردی ایشان با نمایی که از خود در جمع بروز می دهند تفاوت دارد!!

آقای استاندار شما در جلسه خصوصی پیش از نوروز 94 زمانی که مشکلات مالی داشت منجر به تعدیل نیرو و تعطیلی همدان نیوز می شد به بنده فرمودید این مایه شرمندگی من است که "همدان نیوز" تعطیل شود و من که مدام پیگیر اشتغال هستم نیاید بگذارم این وضعیت به وجود بیاید!

هرچند اتفاق خاصی در این زمینه حادث نشد اما همین حرف شما مئجب دلگرمی ما شد تا ادامه دهیم و در صحنه بمانیم.
یه هر ترتیب سفر رئیس جمهور هم خاتمه پیدا کرد و ما هم وظیفه خود را در حد توان و بضاعت انجام دادیم، حال قضاوت با مخاطبان که قطعا ارزیابی بهتری از عملکرد ما خواهند داشت.

ســـــرخ رو می گردد از ریزش کف احســان ما                  چون خزان در برگریزان است گلریزان ما

ما چو گل سر را به گلچین بی تأمل می دهیم                 دست خالی برنگردد دشمن از میدان ما

ما به همت ســـرخ رویی را به دست آورده ایم                 خشـک از دریـــا بـــرآید پنجه مرجــان ما

 

علی ثقفی
مدیرمسئول همدان نیوز

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن