Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی راه‌اندازی فرهنگسرای هنر و رسانه در همدان

راه‌اندازی فرهنگسرای هنر و رسانه در همدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: فرهنگسرای هنر و رسانه با حمایت و همکاری شهرداری در همدان ایجاد شده است و به زودی این مکان به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان واگذار می‌شود.

به گزارش "همدان‌نیوز"، احمدرضا احسانی حمایت از اصحاب رسانه را ضروری دانست و گفت: همدان به عنوان یکی از استان‌های پیش رو در زمینه توسعه فرهنگی، با همکاری شهرداری به دنبال ایجاد فرهنگسرای تخصصی هنر و رسانه بود که این طرح به ثمر نشست.
او ابراز امیدواری کرد این فرهنگسرا بتواند به نیازهای جامعه هدف خود پاسخ بدهد و فعالان عرصه هنر و رسانه از این فضا نهایت بهره را برای اجرای برنامه و رویدادهای فرهنگی ببرند. 
احسانی بابیان اینکه توسعه فرهنگی پیش زمینه توسعه سایر حوزه ها از جمله بخش‌های اجتماعی و شهری است گفت: این امر زمانی محقق می‌شود که همه دستگاه‌ها هم افزایی داشته و از حوزه فرهنگ، هنر و رسانه حمایت کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با قدردانی از این اقدام شهرداری همدان خاطرنشان کرد: تعامل با سایر ادارات و نهادها و اجرای برنامه‌های مشارکتی از اولویت های این اداره کل بود و تا امروز در این بخش برنامه‌های قابل توجهی به مرحله اجرا رسیده است./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن