Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث سیزده بدر همدان؛ بدون حادثه ترافیکی

سیزده بدر همدان؛ بدون حادثه ترافیکی

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: توجه مردم به توصیه های پلیس و ماندن در خانه سبب کاهش ترافیک و رخ ندادن حادثه ترافیکی در روز طبیعت امسال شد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ فرخ جمالی بیان کرد: همکاری مردم با پلیس راهور در روز طبیعت و کاهش تردد درون شهری سبب شد که شاهد هیچگونه گره ترافیکی در سطح شهر همدان در روز طبیعت نباشیم.
وی اضافه کرد: همچنین بر خلاف سالهای گذشته که شاهد بروز سوانح جرحی و خسارتی در روز طبیعت به علت بی توجهی به آیین نامه راهنمایی و رانندگی بودیم ۱۳ فروردین امسال سانحه ای رخ نداد و به علت روان بودن تردد هیچ محدودیت تردد و مسدود و یکطرفه کردن معبر و جاده ای از سوی پلیس راهور صورت نگرفت. 
 رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اظهار داشت: به دنبال آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۰ تا روز ۱۳ فروردین امسال ۲ سانحه فوتی در مسیرهای درون شهری شهرستان همدان رخ داد.
سرهنگ جمالی اضافه کرد: در سانحه نخست که ساعت ۲۳ چهارم فروردین امسال رخ داد یک دستگاه موتورسیکلت با قسمت پشت کامیون در شهر جورقان برخورد کرد که موتورسوار در دم جان باخت.
وی اضافه کرد: همچنین سانحه دیگری ساعت پنج صبح یازدهم فروردین در میدان امام حسین(ع) شهر همدان رخ داد که در این تصادف بر اثر برخورد سواری پراید با پیرمرد ۷۶ ساله عابر جان خود را از دست داد./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن