Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث برخورد دو موتورسیکلت در همدان سه قربانی داد

برخورد دو موتورسیکلت در همدان سه قربانی داد

رییس پلیس راه استان همدان گفت: برخورد رخ به رخ ۲ دستگاه موتورسیکلت در جاده روستایی هیزج -احمدآباد قهاوند از توابع شهرستان همدان سه کشته برجا گذاشت.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ رضا عزیزی بیان کرد: هر ۲ وسیله نقلیه به علت نقص فنی بدون چراغ بودند و یکی از موتورسواران از چراغ قوه ای که معدن کاران به پیشانی می بندند استفاده کرده بود.
رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: سه فرد جان باخته در این سانحه از بومیان منطقه هستند که به دلیل تردد با وسیله نقلیه بدون چراغ و روشنایی در زمان تاریکی هوا و استفاده نکردن از کلاه ایمنی جان خود را از دست دادند.
سرهنگ عزیزی بیان کرد: روند تصادف موتورسوار و فوتی های ناشی از تصادف این وسیله نقلیه در یک ماهه فروردین سال جاری افزایشی بوده و هشت موتورسوار در نخستین ماه سال ۱۴۰۰ جان خود را از دست دادند.
وی اضافه کرد: بیشتر دارندگان موتورسیکلت در مناطق روستایی بدون گواهینامه و بیمه نامه بوده همچنین اغلب موتورسیکلت ها دارای نقص فنی به ویژه در سیستم روشنایی هستند و موتورسواران هم اعتقادی به استفاده از کلاه ایمنی ندارند.
رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: مرگ افرادی که با موتورسیکلت بدون روشنایی در قسمت جلو و چراغ ترمز تردد می کنند حتمی است بنابراین به خانواده ها توصیه می شود به این موضوع برای پیشگیری از مرگ فرزندان و سیاه پوش شدن خانواده ها بیش از پیش توجه کنند./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن