Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی افتتاح 40 بیمارستان در کشور تا پایان امسال

معاون وزیر مسکن و شهرسازی خبر داد:
افتتاح 40 بیمارستان در کشور تا پایان امسال

معاون وزیر مسکن و شهرسازی گفت: تا پایان سال جاری 40 بیمارستان در کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، محمدجعفر علیزاده با اشاره به ارائه خدمات مناسب بهداشتی و درمانی در دولت تدبیر و امید اظهار کرد: برنامه خوب و اثرگذار دولت در بخش سلامت موجب شد تا وظیفه وزارت مسکن و شهرسازی در تحویل پروژه‌های بیمارستانی نیز سنگین‎تر شود و عزم این وزارت بر تکمیل هر چه زودتر این پروژه‌ها قرار گیرد.

معاون وزیر مسکن و شهرسازی با اشاره به اینکه تلاش می‌شود پروژه‌های بیمارستانی در زمان مقرر و یا پیش از موعد قانونی که در قراردادها تنظیم شده است تحویل وزارت بهداشت شوند، افزود: تا پایان امسال در کشور 40 بیمارستان با 5 هزار و 700 تخت به وزارت بهداشت تحویل می‌شود.

وی، یکی از عمده مشکلات بهداشتی و درمانی در کشور را کمبود تخت‌های مراقبت ویژه دانست و گفت: ساخت تعداد بیشتری تخت مراقبت درمانی از برنامه‎های وزارت مسکن و شهرسازی است که در نهاوند نیز این تعداد در بیمارستان جدیدالاحداث نهاوند به 17 تخت افزایش یافته است.

علیزاده به افزایش تعداد تخت‌های بیمارستان جدید در حال ساخت نهاوند اشاره کرد و گفت: تعداد تخت‌های این بیمارستان از 164 تخت به 174 تخت افزایش یافت.

وی اظهار کرد: وجود این بیمارستان در مسیر عبور زائران کربلای معلی و قرار گرفتن نهاوند در مسیر عبور استان‌های غربی و مرکزی موجب شده است خدمات بهداشتی و درمانی در نهاوند را به دیگر هموطنان داشته باشیم.

معاون وزیر مسکن و شهرسازی گفت: افزایش تعداد تخت‌های این بیمارستان در دستور کار قرار گرفته است و عملاً حدود یک‌هزار و 500 متر مربع به فضای فیزیکی این پروژه افزوده شد.

وی از افتتاح این مرکز تا پایان امسال خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه هیچ‌گونه تنگنای مالی نداریم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن