Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی برگزاری شانزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی در همدان

برگزاری شانزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی در همدان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان گفت: شانزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، سیستم های صوتی و تصویری همزمان با هفتمین نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه در محل دائمی نمایشگاه همدان بین المللی استان همدان برگزار می شود.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان، حسین الماسی با اعلام این خبر افزود: شانزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، سیستم های صوتی و تصویری و هم زمان با آن هفتمین نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه از 4 تا 9 مرداد ماه و به مدت 6 روز با رویکرد رونق اقتصادی و برای بازدید علاقمندان برگزار می شود.

وی همچنین تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف ایجاد فضای رقابتی بین تولیدکنندگان داخلی و خارجی و ارتقاء کیفیت محصولات ارائه شده، می باشد.

الماسی ادامه داد: تعداد 70 واحد در سه سالن ابن سینا، الوند و هگمتانه به ارائه محصولات خود خواهند پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: فعالان این حوزه از 9 شهر تهران، البرز، مشهد، قم، قزوین، زنجان، اراک، تبریز، اصفهان  و همدان در نمایشگاه حضور دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان هدف از برپایی این نمایشگاه را ارئه محصولات مورد نیاز هم استانی های همدانی با تاکید بر افزایش کیفیت و کاهش قیمت محصولات عنوان کرد.

وی در پایان یادآور شد: علاقمندان می توانند از ساعت 17 تا 22 به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان در شهر همدان مراجعه کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن