Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی مدیریت مصرف یک جهاد ملی است

فرمانده پایگاه بسیج شرکت توانیر:
مدیریت مصرف یک جهاد ملی است

فرمانده پایگاه بسیج شرکت توانیر با بیان اینکه مدیریت مصرف یک جهاد ملی است، گفت: امسال بحث گرما بی‌سابقه است و  افزایش دما افزایش مصرف را به دنبال دارد که باید با مدیریت مصرف کنترل شود.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، سردار هاشم صحراپور امروز در همایش فرماندهان بسیج ادارات و اصناف استان همدان با بیان اینکه بسیج همواره آماده است، اظهار داشت: بحث انرژی برق یک بحث معمول جامعه نیست.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت که فرمودند « بسیج چیز کمی نیست؛ بسیج یک مجموعه‌ عظیم و آماده‌به‌کاری است؛ اینها را بخواهید، ببینید چه‌کار می‌توانند بکنند»، افزود: امروز یک اسراف بزرگ در یک سرمایه بسیار عظیم در حال انجام است و بسیج باید به این موضوع ورود کند.

فرمانده پایگاه بسیج شرکت توانیر با اشاره به قیمت پایین برق در کشور تصریح کرد: این امر باعث شده که بسیاری از مردم بر مصرف خود دقت نکنند و مدیریت نداشته باشند.

وی با بیان اینکه مدیریت مصرف یک جهاد ملی است، ادامه داد: امسال بحث گرما بی‌سابقه است و  افزایش دما افزایش مصرف را به دنبال دارد که باید با مدیریت مصرف کنترل شود.

صحراپور با اشاره به راهکارهای مدیریت مصرف تصریح کرد: مدیریت مصرف باید با روحیه بسیجی انجام شود و فرماندهان بسیج پای کار بیایند.

وی با بیان اینکه باید با تفکر بسیجی مدیریت مصرف را در جامعه نهادینه و به فرهنگ تبدیل کنیم، بیان داشت: نباید اجازه دهیم سرمایه مملکت اسراف شود.

بسیج باید در مدیریت مصرف انرژی پیشرو باشد

فرمانده بسیج ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان همدان نیز در ادامه اظهار داشت: باید از شعار دادن فاصله بگیریم و وارد عمل شویم.

سیدرضا موسوی با بیان اینکه همه ما مدعی ولایت‌مداری هستیم، گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند هر کسی می‌خواهد کاری را انجام دهد باید از خودش آغاز کند، ما نیز باید مدیریت مصرف را از پایگاه‌ها شروع کنیم.

وی عنوان کرد: بسیج باید در صرفه‌جویی و مدیریت مصرف انرژی پیشرو باشد چراکه مدیریت مصرف از ارکان اقتصاد مقاومتی است.

در پایان این مراسم تفاهمنامه‌ همکاری بین شرکت توزیع نیروی برق استان و بسیج اصناف استان همدان امضا شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن