Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی ۹۸ درصد کفش و پوشاک بازار همدان داخلی است

۹۸ درصد کفش و پوشاک بازار همدان داخلی است

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف همدان گفت: ۹۸ درصد از پوشاک، کیف وکفش‌های موجود در بازار همدان مربوط به تولید داخلی است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، احمد گازرانی اظهار داشت: با گرانی دلار و کاهش واردات اجناس خارجی در بازار سهم کالاهای ایرانی افزایش چشمگیری داشته است.
وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر بیش از 80 درصد از تمام کالاهای موجود در بازار مربوط به تولید داخلی است تصریح کرد: در زمینه پوشاک و کیف و کفش بیش از 98 درصد اجناس مربوط به تولید ایرانی است.
عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف همدان با بیان اینکه کیفیت کالاهای ایرانی نسبت به گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته است، گفت: اجناس ایرانی هم از نظر کیفیت و قیمت دارای درجه بندی است.
گازرانی با اشاره به اینکه شیوع کرونا خسارات مالی زیادی برای کسبه و بازاریان ایجاد کرده است اظهار داشت: پس از یک سال کسادی و رکود در بازار  همدان، چند روزی است شاهد رونق جزئی در سطح بازار هستیم.
وی با بیان اینکه در روزهای پایانی سال مردم به دنبال خرید مایحتاج خود هستند تصریح کرد: بیشتر مردم بخاطر کاهش قدرت خرید خود به دنبال خرید اجناس ارزان هستند.
عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف همدان با اشاره به اینکه کسبه و بازاریان امسال بازار خوبی نداشته‌اند گفت: به همین منظور برای جذب مشتری و خروج از حالت رکود اقدام به دریافت سود کمتر در ازای فروش بیشتر کرده‌اند.
گازرانی با بیان اینکه اگر مردم و کسبه نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی سختگیر باشند هیچ‌گونه تعطیلی نخواهیم داشت اظهار داشت: به منظور پیشگیری از ازدحام و شلوغی فروشگاه‌ها، بسیاری از پاساژها و واحدهای صنفی به صورت یکسره فعالیت می‌کنند./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن