Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی بیش از دو هزار خودرو در همدان دوگانه‌سوز می‌شوند

بیش از دو هزار خودرو در همدان دوگانه‌سوز می‌شوند

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی همدان با اعلام تبدیل رایگان 2هزار و 578خودروی عمومی از آغاز طرح تبدیل خودروهای مسافربر اینترنتی و آژانس‌ها نیز خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان امین روستایی گفت: از این تعداد 2هزار و پانصد و 8 خودرو از انواع وانت و 70 دستگاه نیز تاکسی درون و بیرون شهری بوده که واجد شرایط و از طرح تبدیل رایگان خودروهای عمومی بهره برده اند.
وی ادامه داد: کارشناسان منطقه به صورت مستمر از کارگاه های مجاز تبدیل بازدید و از نزدیک روند و نحوه انجام کار را پایش و نظارت خواهند کرد.
مدیر منطقه همدان با اشاره به مصاحبه اخیر مهندس ده چشمه قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: مسافربرهای اینترنتی و آژانس‌ها برای استفاده از تسهیلات بلاعوض دولتی برای گازسوزکردن خودروها باید منتظر پیامکی از سوی وزارت کشور باشند، افزود: شناسایی خودروهای مسافربر اینترنتی و آژانس‌ها از سوی وزارت کشور انجام‌ شده و پیامک دعوت به تبدیل این دسته از خودروها نیز از سوی آن وزارتخانه ارسال می‌شود.
ایشان افزود: ثبت‌نام این دسته از خودروها آغاز شده است و قرار است دولت حدود ۷۵ تا ۸۰ درصد از منابع مالی مورد نیاز برای گازسوزکردن مسافربرهای اینترنتی و آژانس‌ها را در قالب وام بلاعوض تامین کند و مالکان خودرو تنها ۲۰ تا ۲۵ درصد هزینه را پرداخت می‌کنند.
روستایی با اشاره به اینکه خودروهای مسافربر اینترنتی و آژانس‌ها بر اساس پیمایش و پرمصرف بودن اولویت‌بندی شده‌اند، اظهار داشت: پرداخت از سوی مالک خودرو زمانی انجام می‌شود که متقاضی در سامانه اینتنرنتی GCR.NIOPDC.IR با موفقیت ثبت نام نموده وکارگاه مربوطه انتخاب شده و در صف انتظار قرار گیرند.
وی از افزایش تعداد کارگاه های مجاز تبدیل خودروهای تک سوز به دوگانه سوز استان از 5 به 7 مرکز برای تسهیل و تسریع در امور مربوط خبر داد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن