Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی توزیع برنج و گوشت ارزان قیمت در بین نیازمندان همدانی

توزیع برنج و گوشت ارزان قیمت در بین نیازمندان همدانی

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان برنج و گوشت ارزان قیمت در گروهای کم در آمد و تحت پوشش بهزیستی همدان توزیع می شود.

به گزارش "همدان‌نیوز"، آقایار فراشی اظهار داشت: گوشت منجمد با قیمتی پایین‌تر از سطح بازار و برنج تایلندی با نرخ کیلویی 12 هزار و 800 تومان در بین اقشار کم درآمد و خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد همدان عرضه می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه هیچ گونه کمبودی در تامین اقلام مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان وجود ندارد اظهار داشت: برنج و گوشت دولتی برای گروه‌های هدف از طرف تشکل‌ها توزیع می‌شود.
معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان به قیمت کالاهای اساسی پر مصرف در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: هر کیلو شکر با نرخ 8 هزار و 700 تومان، هر کیلو قند با قیمت 10 هزار و 500 و هر کیلو مرغ با نرخ مصوب 24 هزار و 900 تومان عرضه می‌شود.
فراشی با تاکید بر اینکه روغن مایع خوراکی، سرخ کردنی و جامد به اندازه کافی در فروشگاه‌ها موجود است تصریح کرد: برنج هندی هم با قیمت کیلویی 18 هزار و 500 تومان در همه فروشگاه‌های زنجیره‌ای موجود است.
وی از فراوانی تخم مرغ در بازار خبر داد و اظهار داشت: بازار این کالا به ثبات رسیده و هر شانه از آن به نرخ 28 تا 33 هزار تومان به فروش می‌رسد.
معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با تاکید بر اینکه در ایام ماه رمضان نظارت بر بازار و قیمت‌ها تشدید می‌شود گفت: مردم میتوانند هرگونه گرانفروشی و تخلف واحدها را به سامانه 124 و سازمان تعزیرات گزارش دهند./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن