Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی تعطیلی‌ها داد اصناف را درآورد

تعطیلی‌ها داد اصناف را درآورد

رییس اتاق اصناف همدان در خصوص اعمال محدودیت‌های جدید گفت: اعلام تعطیلی هفته سوم متوالی برای اصناف شرایط فعالیت و‌کسب کارها را سخت‌تر می‌کند چرا که بانک‌ها باز هستند و چک‌ها در تاریخ سر رسید وصول می‌شوند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حسین محرابی اظهار کرد: زمانی که شرایط تعطیلی برای فعالیت صنوف درنظر گرفته می‌شود باید زیرساختهای لازم نیز مهیا باشد، نمی‌شود تمامی کسب و کارها تعطیل باشند اما بانک‌ها باز باشند و چک وصول کنند، در یک سال گذشته با توجه به شرایط پیش آمده کرونا بیشترین ضربه اقتصادی و خسارت‌ها متوجه حوزه اصناف بوده است.
وی تصریح کرد: اصناف از شروع بیماری کرونا بیشترین همکاری و مشارکت را در اجرای محدودیت‌ها داشتند وکمترین بسته حمایتی را در مجموعه کشور دریافت کردند و آن طورکه باید حمایتی از اصناف صورت نگرفت.
محرابی اظهار کرد: اتاق‌های اصناف سراسر کشور در شرایط سخت امسال با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده، در تامین کالاهای اساسی و هم در رعایت موازین ستاد ملی کرونا به بهترین شکل عمل کردند و تمامی رسته‌های صنفی که در تعطیلی کامل بودند با توجه به خسارت‌های وارده همکاری کردند.
وی با بیان اینکه اصناف شرایط اقتصادی نامناسبی دارند، اظهار کرد: زمانی که اصناف تحت فشار رکود، تورم و تحریم‌ها و‌محدودیت‌های کرونایی هستند می‌بایست دولت راهکاری برای عدم وصول چک و معافیت مالیات اصناف در نظر بگیرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن