Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا احداث ایستگاه استاندارد تاکسی و اتوبوس در خیابان میرزاده عشقی همدان

احداث ایستگاه استاندارد تاکسی و اتوبوس در خیابان میرزاده عشقی همدان

رییس کمیسیون معماری شهرسازی و فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان از طراحی و احداث ایستگاه استاندارد تاکسی و اتوبوس در ابتدای خیابان میرزاده عشقی خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، ابراهیم مولوی با بیان این مطلب افزود : در راستای تسهیل حمل و نقل و تردد شهروندان در خیابان میرزاده عشقی مذاکرات متعدد و پیوسته با مدیران اداره کل آموزش و پرورش استان انجام شد که مدیرکل این اداره در این زمینه همکاری و مساعدت را با شورا و شهرداری داشت.

مولوی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان تعاملات خوبی با مجموعه آموزش و پرورش استان دارند افزود : در این راستا توافق شده که با عنایت به اینکه مجموعه تجاری میلاد نور و مجتمع فرهنگی ، تفریحی و اقامتی خانه معلم مشکلات متعددی دارند و درآمدهای حاصله به نفع فرهنگیان بوده و خانه معلم نیز از دیرباز خدمات شایان توجهی به فرهنگیان و مردم همدان داشته است تعریض خیابان میرزاده عشقی و کوچه شهید بهمنی به مساحت حدود 550 مترمربع جهت ایجاد ایستگاه استاندارد تاکسی و اتوبوس انجام شده و در اختیار مدیریت شهری قرار گرفت.

وی در این خصوص اضافه کرد : مقرر شد در مقابل این امر مدیریت شهری با تجاری شدن مجتمع میلاد نور متعلق به اداره کل آموزش و پرورش موافقت کند که خوشبختانه با مساعدت طرفین این مهم انجام شد.

رییس کمیسیون معماری شهرسازی و فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان یادآور شد : پس از اتمام عملیات عمرانی دیوارکشی ، جدولگذاری ، آسفالت و ایجاد سایبانهای ایستگاه تاکسی و اتوبوس ، این پروژه افتتاح شده و تقدیم شهروندان بزرگوار خواهد شد.

ابراهیم مولوی در این خصوص اضافه کرد : احداث ایستگاه تاکسی و اتوبوس در ابتدای خیابان میرزاده عشقی باعث تسهیل تردد و روان شدن ترافیک میدان شریعتی و خیابان میرزاده عشقی خواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن