Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا ایجاد امنیت در شهر وظیفه شورا و شهرداری نیست

ایجاد امنیت در شهر وظیفه شورا و شهرداری نیست

رییس شورای اسلامی شهر همدان تاکید کرد: مسوولین و متولیان در ایام گردشگری باید با تدابیر لازم وجهه امر به معروف را پررونق کنند تا منکری شکل نگیرد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، علی اکبر نظری افزود : گردشگری یکی از ظرفیت های خوب شهر همدان است که باید مورد توجه مسوولین امر واقع شود.

نظری با اشاره به ضرورت امر به معروف و نهی از منکر در محیط های اجتماعی از جمله فضاهای گردشگری اضافه کرد : گاهی توسط شهروندان شکواییه هایی درخصوص مناطق گردشگری به شورای اسلامی شهر ارجاع داده می شود که لازم است متولیان امر در این عرصه وارد شده ضمن بررسی و آسیب های اجتماعی به وظایف ذاتی خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه آلودگی محیط طبیعی باعث بروز ناهنجاری های دیگری می شود اضافه کرد : در حفظ محیط زیست و ایجاد امنیت در مناطق گردشگری می توان از ظرفیت سمن ها و تشکل های مردمی بهره گرفت.

رییس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه ایجاد امنیت در جامعه از وظایف شورا و شهرداری نیست اظهار کرد : در مباحث فرهنگی خلاء هایی در جامعه وجود دارد که مجموعه های ذیربط باید در این زمینه تدابیر لازم را بیندیشند.

علی اکیر نظری اضافه کرد: در زمینه جلوگیری از منکرات بعضی از مردم احساس می کنند که شهرداریها در زمینه کوهنوردی و طبیعت گردی وظیفه ای دارند و بودجه هایی نیز در این راستا هزینه کنند در صورتی که بودجه شهرداریها برای شهروندان بوده و باید در امورشهری هزینه شود.

نظری تاکید کرد: مسوولین امنیتی شهر باید با اندیشیدن تدابیری ، محیطی سالم در اختیار جوانان این مرز و بوم قرار دهند و نشاط و شادی را در جامعه پررونق کنند تا از بروز آسیب های جامعه جلوگیری شود.

نظری با اشاره به اینکه شهرداری همچون گوشت قربانی شده و هر کسی از آن سهمی می خواهد گفت : بعضی مجموعه ها شهرداری را فقط درخصوص پول و بودجه می شناسند و وقتی به همه این مجموعه ها دستور اجرای کاری داده می شود متاسفانه مساله کمبود بودجه و اعتبار را مطرح می کنند.

وی اضافه کرد : اگر چه شهرداریها درخصوص ایجاد نشاط و شادی حلال وظایفی بر عهده دارند که بر این اساس شورای اسلامی شهر همدان مجموعه های خود را فعال کرده و شهرداری نیز به وظایف خود عمل می کند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن