Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا شهرداری از ظرفیت سرمایه گذاری برای ایجاد درآمد پایدار کمک کند

رئیس شورای اسلامی شهر همدان:
شهرداری از ظرفیت سرمایه گذاری برای ایجاد درآمد پایدار کمک کند

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: شهرداری می تواند از طریق سرمایه گذاری، به ایجاد درآمد پایدار کمک کند.

به گزارش خبرنگار " همدان نیوز"، رضا میرزایی در همایش سرمایه گذاری کلانشهرهای کشور که به میزبانی همدان برگزار شد، با اشاره به مزیت های شهر همدان، اظهار داشت: همدان در یونسکو و سازمان ملل امتیازات شهرهای دارای قدمت را دارد و ظرفیت‌های خوبی در بخش گردشگری استان قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: امید می رود که همدان در کنار دیگر کلان شهرها در سرمایه گذاری و رونق آن اثرگذار باشد.

میرزایی با بیان اینکه اگر به سرمایه گذاران به عنوان یک یخش خصوص نگاه شود توان درآمد پایدار برای شهرداری ها و ارائه خدمات به شهروندان را دارند، یادآور شد: از لحاظ نقدینگی و درآمد، مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد اما شهرداری ها وابسته به منابع دولتی نیستند و با یک برنامه ریزی خوب  و پویا می توانند سرمایه گذاری های مناسب انجام دهند به گونه ای که درآمد پایدار را که هدف شورای اسلامی شهرها است، به سرانجام برسانند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان تأکید کرد: شهرداری شرایط لازم را برای فراهم کردن بستر سرمایه گذاری و ایجاد درآمد پایدار دارد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در ایران نه همچون کشورهای اروپایی درآمد شهروندی بالاست و نه همچون کشورهای عربی، یارانه از سوی دولت به شهرداری ها پرداخت می شود بنابراین می توان از فضای سرمایه گذاری استفاده کرد تا بتوان منابع شهرداری را از این محل تأمین کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن