Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا 50 آتش‌نشان جدید کار خود را در همدان آغاز کردند

50 آتش‌نشان جدید کار خود را در همدان آغاز کردند

با پایان اولین دوره اموزش تخصصی آتش نشانان 50نیروی جدید از شنبه 15 ابان  کار خودرا در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان آغاز کردند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان، با برگزاری مراسم اختتامیه اولین دوره آموزشی آتش نشانان 50 نیروی جدید از 15 آبان رسما کارخودرا در سازمان آغاز کردند.

 مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان در مراسم اختتامیه با ابراز رضایت از روند آموزش نیروهای جدید تاکید کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت شغل آتش نشانی آموزش ها منوط به دوره خاصی نیست و بطور مستمر در طول خدمت یک آتش نشان ادامه دارد.

محمدرضا بیاناتی با تاکید بر لزوم رعایت نظم و انضباط در کار اتش نشانی اظهار داشت: نیروهای جدید باید با رعایت دقیق قوانین و انضباط اداری و با تمام وجود وظیفه خطیر حفاظت از جان و مال شهروندان را انجام دهند.

وی با بیان اینکه شغل اتش نشانی جایگاه ارزشمندی در بین احاد مردم دارد و آتش نشانان نباید هیچ ماموریتی را دست کم بگیرند و از انان خواست حتی دربرابر برخوردهای نامناسب برخی از شهروندان در زمان وقوع حادثه رفتار توام با احترام داشته باشند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه این دوره آموزشی از20شهریور  اغاز شده و به مدت 45 روز ادامه داشته است افزود:اموزش رفتار فردی و اجتماعی، آشنایی با وظایف آتش نشانی، اصول اطفا حریق و امدا و نجات، کار با تجهیزات و ماشین الات آتش نشانی و شیوه های نگهداری ازاموال از جمله سرفصل های اصلی این دوره اموزشی بوده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن