Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا مدیران به دنبال شهرت نباشند

مدیران به دنبال شهرت نباشند

رئیس شورای اسلامی شهرستان همدان گفت: مدیران باید برای جلوگیری از هدر رفتن توان و ظرفیت مدیریتی، از توجه به مسائل حاشیه ای و جزئیات پرهیز نموده و توان خود را بیشتر معطوف به امور کلان و مشکلات اصلی استان کنند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، سیداحمد حسنی حلم در دیدار اعضای شورای اسلامی شهرستان همدان با اشاره به اینکه امروزه باتوجه به مشکلات عدیده بر سر راه مردم دیگر نباید دنبال اسم و شهرت بود و همه مسئولین و مدیران بایستی تمام همت و تلاش خود را برای رفع تنگاهای زندگی شهروندان بکار گیرند، اظهار کرد: کسی که برای حل مشکلات مردم قدم برداشته و خددمتی انجام می دهد، در نهایت در محضر وجدان خود و خدای متعال راحت و آرام است.

وی اضافه کرد: باتوجه به ماهیت و ساختار حوزه راه و شهرسازی، توجه به مباحث کارشناسی و استفاده از تجربیات اعضا شوراها بعنوان آشنایان به امور حوزه فعالیت شان بسیار مهم و راهگشاست.

 رئیس شورای شهرستان در پایان سخنانش یادآور شد: برای جلوگیری از هدر رفتن توان و ظرفیت مدیریتی، بایستی از توجه به مسائل حاشیه ای و جزئیات پرهیز شده و توجه خود را بیشتر معطوف به امور کلان و مشکلات اصلی استان کنند.

عضو شورای شهر جورقان با اشاره به اینکه طرح تفصیلی این شهر جدیدا تهیه و تصویب شده و همانند بسیاری از طرح های تفصیلی دیگر دارای مغایرت های جزئی است که نیاز به بررسی انها در کمیته فنی استان است، افزود: ضروری است جلسه این کمیته با محوریت شهر جورقان هرچه زودتر و حداکثر تا پایان سال جاری تشکیل و این مسائل بررسی و جمع بندی شود.

وی با اشاره به حجم زیاد و سنگین بودن دستورجلسات کمیته فنی استان، پیشنهاد کرد: جهت تسریع در ارزیابی ها و افزایش دقت در تصمیم گیری ها، کارگروهی در سطح شهرستان ها با استفاده از مسئولین و کارشناسان ذیربط تشکیل شده و موارد قبل از طرح در کمیته فنی استان، توسط این کارگروه شهرستانی بررسی و نتایج برای ان کمیته ارسال شود.

عضو هیات رئیسه شورای شهرستان همدان در پایان با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته توسط شورای شهر و شهرداری جورقان، موضوع اصلاح هندسی ورودی های دوگانه شهر جورقان را از مشکلات اصلی این شهر نامبرده و افزود: بجای زیرگذر مشخص شده برای حل این مشکل، روگذر یکطرفه در ورودی دوم شهر احداث شود تا هم هزینه اجرای پروژه پائین آمده و هم مشکل ترافیکی این منطقه رفع شود.

مجتبی خورشیدی دیگر عضو شورای شهرستان هم بیان اینکه عمل به قانون بسیاری از مشکلات مردم را حل می کند، عنوان داشت: هر امضای که توسط مدیر انجام می شود، بسیار مهم و اثرگذار است و بایستی نهایت دقت در تائید طرح ها و پروژه ها اعمال شود.

وی ضمن انتقاد از دنبال اسم بودن و گزراشی کار کردن برخی از مدیران و مسئولان، بیان داشت: خدمت به مردم مسئولیت سنگینی است که باید بسیار مهم و محترم شمرده شود و هر کس در هر پست و مقامی که هست تمام تلاش خود را برای حل موانع پیش روی آنان بکار گیرد.

عضو شورای شهر مریانج با بیان گزارشی از اهم فعالیت های صورت گرفته در شهر مریانج، پیگیری احداث بازار مبل این شهر را یکی از خدمت ارزشمندی برشمرد که می تواند در آینده درآمد پایداری برای شهرداری به ارمغان آورد.

وی در پایان گفت: در دوره جاری شورا بدنبال این بوده ایم که از طریق سرمایه گذاری بر روی پروژه های زیربنایی و نیز طریق تغییر کاربری های کلان و عمده، چشم انداز آتی شهر را روشن و امیدوارانه ترسیم نمائیم.

عضو دیگر شورای شهرستان با اشاره به مضاعف و چندگانه بودن مشکلات حوزه راه ها در بخش روستایی، خواستار توجه ویژه مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان به این موضوع شد.

حمید توسلی کیا بعنوان نماینده شورای بخش مرکزی گزارشی از مهمترین چالش ها و مشکلات جاده های ارتباطی روستایی این بخش ارائه داد.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب شانه های خاکی بسیاری از جاده های روستایی بخش مرکزی، خواستار بازسازی و مرمت این مسیرها شد.

عضو هیات رئیسه شورای شهرستان همدان ضمن بیان مشکلات بوجود آمده ناشی از نبود علائم راهنمایی و پاک شدن خط کشی این مسیرها، توجه مسئولان به این موضوعات را حائز اهمیت دانست.

توسلی کیا در پایان با اشاره به رایزنی و نامه نگاری های متعدد صورت گرفته در خصوص پیچ خطرناک جاده چشین که حتی منجر به بازدیدهای چندین باره مسئولین از وضعیت این جاده شده است، اصلاح این پیچ را عاملی برای کاهش تلفات انانی در تصادفات رانندگی در این مسیر برشمرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن