Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا توقیف 40 تاکسی در همدان

توقیف 40 تاکسی در همدان

معاون نظارت و بازرسی سازمان تاکسیرانی همدان با بیان اینکه از امروز تمامی ناوگان تاکسی شهر همدان فعال شدند، گفت: ۳۵ تا ۴۰ تاکسی متخلف به علت عدم رعایت تعداد سرنشینان و افزایش خودسرانه کرایه توقیف و به پارکینگ منتقل شده است.

به گزارش "همدان نیوز"، محمدی اظهار کرد: در هفته‌های گذشته به علت بحث کرونا فقط ۲۰ درصد از تاکسی‌های شهر همدان فعال بودند که این موضوع از امروز حل شده و تاکسی ها به فعالیت خود پرداختند.

وی تصریح کرد:  تمامی تاکسی‌هایی که در گذشته چهار سرنشین سوار می‌کردند در شرایط فعلی باید سه سرنشین سوار کنند در غیر این صورت با رانندگان خاطی برخورد صورت می گیرد و تاکسی آنها بدون تعارف توقیف خواهد شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان تاکسیرانی همدان ادامه داد: طی روزهای گذشته نیز حدود ۴۰ تاکسی به علت عدم رعایت قانون و افزایش خودسرانه کرایه توقیف شده‌ است.

وی با بیان اینکه ون‌های شهر همدان نیز بعد از یک ماه تعطیلی کار خود را آغاز کرده‌اند، گفت: خوشبختانه ون‌های همدان نکات بهداشتی را رعایت کرده اند و در حال حاضر هر ون با هفت سرنشین اقدام به جابه‌جایی مسافر می‌کند.

محمدی از احتمال افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی خبر داد و خاطرنشان کرد: احتمال دارد در روزهای آینده نرخ کرایه‌های تاکسی ۳۵ درصد افزایش یابد.

وی از شهروندان همدانی درخواست کرد تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی رانندگان تاکسی بلافاصله با واحد شکایات تاکسیرانی همدان به شماره تلفن ۳۲۵۱۴۲۴۲ تماس بگیرند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن