Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا خسارت‌هایی که طوفان به همدان زد

خسارت‌هایی که طوفان به همدان زد

معاون خدمات شهري شهرداري همدان گفت: وقوع طوفان در روز جمعه 5 اردیبهشت ماه که با سرعت 70 کیلومتر بر ساعت بود، خساراتی به مبلمان و تأسیسات شهری وارد كرده است.

به گزارش "همدان نیوز"، وحید علی ضمیر با اشاره به وقوع طوفان شديد در شهر همدان اظهار كرد: به دنبال وقوع اين طوفان، تعداد 28 اصله درخت سقوط كرده و بيش از 197 مورد شكستگي شاخه‌هاي درختان در معابر و بوستان‌ها رخ داده است.

وي افزود: همچنين خسارت زيادي به گل‌هاي فصلي تازه كاشته شده در سطح معابر، بوستان‌ها و پارك‌ها وارد شده است.

معاون خدمات شهري شهرداري با اشاره به اينكه شهرداري، آمادگي لازم را براي شرايط اضطراري دارد، گفت: به دنبال وقوع طوفان گروههاي خدماتي و امدادي شهرداري و آتش نشاني به حالت آماده باش درآمدند.

وی خسارت به المان‌ها و پرچم ها، مخازن زباله و تابلوهای راهنمای مسیر و تبلیغاتی را از جمله این خسارت‌ها برشمرد.

علی ضمیرافزود: جمع‌آوری داربست، بنرها، پرچم‌ها و تابلوهای مختلف از جمله اقداماتی بود که در این روزها توسط خدمات شهری شهرداری همدان انجام شده است.

وی همچنین از 680 تماس با شماره 125 خبر داد و گفت: مجموع عملیات انجام شده در این رابطه 6 مورد شامل سقوط تابلو، جرثقیل و درخت بوده است.

وي گفت: وزش این تندباد باعث پایین آمدن سطح ایمنی شده و از شهروندان می خواهیم نسبت به پارک خودرو در زیر درختان، داربست ها، تابلوها خودداری کنند.

علی ضمیر تصریح کرد: شهروندان از ساختمان های نیمه کاره، ارتفاع نظیر پشت بام و بالکن ها دوری کرده و از تردد غیر ضروری در شهر پرهیز کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن