Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا حداکثر افزایش قیمت اجاره مسکن باید ۱۵ درصد باشد

حداکثر افزایش قیمت اجاره مسکن باید ۱۵ درصد باشد

رییس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان گفت: حداکثر افزایش اجاره‌بهای مسکن در این شهر باید ۱۵ درصد باشد و انتظار می‌رود نظارت لازم انجام شود.

به گزارش "همدان‌نیوز"، ابراهیم مولوی در نشست اعضای شورای اسلامی شهر همدان اظهار داشت: باتوجه به اینکه افزایش اجاره بها در کلانشهرها ۲۵ درصد است، همدان جزو این فهرست قرار نگرفته و کلانشهر محسوب نمی‌شود.
وی اضافه کرد: براین اساس حداکثر میزان افزایش اجاره بها در همدان باید ۱۵ درصد باشد و توان مستاجران باید در میزان افزایش اجاره مسکن لحاظ شود.
مولوی افزود: اجاره بها در شهر همدان همچنان کمرشکن است و تاکنون هم طرح پرداخت تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی به مستاجران اجرایی نشده تا فشار مضاعفی بر دوش شهروندان همدانی قرار بگیرد.
وی بیان کرد: براین اساس شهرداری و معاونت اقتصادی شهرداری همدان باید تمامی مناطق مختلف شهر را بر اساس قیمت‌های اعلام شده از سوی اداره دارایی و سایر ارگان‌های مربوطه به ۲۰ منطقه تبدیل کنند تا حداکثر ۱۵ درصد افزایش قیمت با توجه به توان مستاجران، لحاظ شود.
مولوی اظهار داشت: عملیاتی شدن و اراده اجرایی دادستانی را در این حوزه شاهد هستیم که می‌تواند بسیار راهگشا باشد، مشروط بر اینکه شهرداری همدان نیز برنامه اجرایی داشته باشد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن