Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم پاسخ معنادار روحانی به گلایه های انتخاباتی

پاسخ معنادار روحانی به گلایه های انتخاباتی

روحانی درباره اینکه خیلی‌ها پیرامون انتخابات به او می‌گویند چرا این جور شد و آنجور نشد و چرا شما کاری نمی‌کنید؟ روحاني گفت: من همه مشکلات را می‌دانم و می‌فهمم که آنچه خیلی‌ها می‌خواستند و مطلوبشان بود، امروز پیش چشم آنها نیست. اما ما یک هدف بلند داریم و تدبیر یعنی عاقبت اندیشی و دیدن پایان کار. ‌می توان بلندتر حرف زد و اعلامیه داد؛ اما هدف مهم است و نباید آن را فراموش کنیم.

به گزارش "همدان نیوز"، همایش «زنان، اعتدال و توسعه» فرصتی دوباره برای رئیس جمهور بود تا درباه انتخابات، گلایه‎های موجود درباره احراز صلاحیت‌ها و تاکید دوباره بر لزوم حضور مردم پای صندوق‎های رای، سخن بگوید.

او که مي گفت در آستانه انتخابات باید خیلی مراقب باشیم، از نامه‌ها و پیغام‌هایی خبر داد که به دستش مي رسد و حتي خیلی‌ها حضوری به او می‌گویند چرا این جور شد و آنجور نشد و چرا شما کاری نمی‌کنید؟ روحاني گفت: من همه مشکلات را می‌دانم و می‌فهمم که آنچه خیلی‌ها می‌خواستند و مطلوبشان بود، امروز پیش چشم آنها نیست. اما ما یک هدف بلند داریم و تدبیر یعنی عاقبت اندیشی و دیدن پایان کار. ‌می توان بلندتر حرف زد و اعلامیه داد؛ اما هدف مهم است و نباید آن را فراموش کنیم.

رئيس دولت يازدهم با بیان ایکه من هر کجا مشکلی دیدم سکوت نکردم گفت: هیچ مشکلی برای بیان مساله از نظر خودم نداشته و من هزینه‌ای را که مربوط به شخص من است پرداخت می کنم، اما خیلی مهم است که پایان کار را ببینیم. و بدانیم که می ‌توان با تدبیر و صبر و حوصله و با بسیج عمومی پای صندوق آراء برویم. ‌من احساس می‌کنم در برخی ازامور اگر درست نیاندیشیم، ممکن است جامعه را مایوس کنیم و عده‌ای بگویند برای چه پای صندوق آراء بیاییم؟ چه کسی را انتخاب کنیم.

روحاني سخنانش در اين مراسم را با موضوع انتخابات هم به پايان رساند و در ميان تشويق حاضران گفت: « وعده همه ماهفتم اسفند ماه پای صندوق رای برای انتخاب بهترین‌هاست».

منبع: خبرآنلاین

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن