Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم تأمین ریل راه آهن همدان- تهران تا دو ماه آینده

استاندار همدان خبر داد:
تأمین ریل راه آهن همدان- تهران تا دو ماه آینده

 

 

 

 

استاندار همدان گفت:تا دو ماه آینده ریل راه آهن همدان- تهران تامین خواهد شد.

به گزارش خبرنگار همدان نیوز، محمد ناصر نیکبخت در آیین افتتاح آزادراه همدان- ساوه که به صورت ویدیو کنفرانس به دستور رییس جمهور افتتاح شد، اظهار داشت: با افتتاح این آزادراه استان همدان به شبکه آزادراه های کشور می پیوندد.

وی با بیان اینکه این آزادراه از قطعات اثرگذار کشور است، خاطرنشان کرد: با افتتاح آزادراه همدان- ساوه علاوه بر کاهش فاصله همدان تا تهران، ایمنی افزایش و مصرف سوخت کاهش یافت.

وی با اشاره به تأثیرات برجام گفت: خوشبختانه با رایزنی های انجام شده قرار بر این است که تا دو ماه آینده ریل به استان همدان وارد و پروژه راه آهن همدان- تهران تکمیل شود.

استاندار همدان از افتتاح این آزادراه به دستور رییس جمهور ابراز خرسندی کرد و گفت: ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر ریاست جمهوری به استان همدان، ۸۶۰ میلیار تومان اعتبار عمرانی اختصاص داده شد که ۵۰۰ میلیارد تومان آن مربوط به سال جاری است و بیش از نیمی از آن تأمین شد.

وی اظهار داشت: همزمان با این پروژه آبیاری تحت فشار در ۶۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی، تصفیه خانه ملایر، آبرسانی از دره مراد بیگ به تصفیه خانه شهر همدان و فاز دوم دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا با اعتبارات سفر ریاست جمهوری به بهره برداری می رسد.

 

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن