Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم احیای ۳۳ واحد صنعتی در همدان

احیای ۳۳ واحد صنعتی در همدان

معاون امور اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه طرح‌های قابل توجهی در استان و شهرستان همدان در دست اجراست گفت: ۳۴۶ واحد صنعتی در شهرستان همدان فعال است ضمن اینکه در سال گذشته ۳۳ واحد در شهرک‌های صنعتی احیا شد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، در جلسه‌ای به ریاست فرماندار همدان با حضور معاون امور اقتصادی استانداری و مدیران دستگاه‌های اجرایی آخرین وضعیت تعدادی از طرح های مهم اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرستان همدان مورد بررسی قرار گرفت.
معاون امور اقتصادی استانداری همدان در این جلسه از راه‌اندازی مرکز رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در استان خبر داد و گفت: این مرکز در سازمان صمت فعال شده و از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ آماده پاسخگویی به مراجعان است.
ظاهر پورمجاهد با بیان اینکه طرح‌های قابل توجهی در استان و شهرستان همدان در دست اجراست افزود: ۳۴۶ واحد صنعتی در شهرستان همدان فعال است ضمن اینکه در سال گذشته ۳۳ واحد در شهرک‌های صنعتی احیا شد.
وی با اشاره به ضرورت حمایت از واحدهای تولیدی به منظور افزایش ظرفیت تولید و اشتغال اضافه کرد: در شهرستان همدان ۹۲ واحد صنعتی با ۳۰ درصد ظرفیت و ۱۴۵ واحد با ۷۰ درصد ظرفیت فعالیت می‌کنند.
معاون امور اقتصادی استانداری همدان از گردآوری اطلاعات دقیق واحدهای تولیدی خبر داد و تصریح کرد: در ستاد تسهیل استان با دستور کار رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی دو بار در هفته تشکیل می شود و دستگاه‌های اجرایی باید از این ظرفیت برای رفع مشکلات واحدهای زیرمجموعه استفاده کنند.
وی با تاکید بر ضرورت پیگیری مستمر وضعیت طرح‌های تولیدی توسط دستگاه‌های اجرایی ذیربط افزود: ناحیه صنعتی قهاوند از مزایای قانونی و زیرساخت‌های لازم برخوردار است و باید با نگاه ویژه شرکت شهرک‌های صنعتی برای احیای این منطقه تلاش کنیم.
فرماندار شهرستان همدان نیز در این نشست گفت: بر اساس نامگذاری سال موضوع حمایت و رفع موانع واحدهای تولیدی و اقتصادی را محور کار قرار دادیم و بطور ویژه پیگیری می‌کنیم.
محمد علی محمدی افزود: مجتمع کشت و صنعت یاس، مجتمع گاوداری شستا، پرورش مرغ لاین، واحد مرغ تخمگذار یکصد هزار قطعه‌ای و توسعه طرح‌های گلخانه‌ای از مهمترین طرح های بخش کشاورزی شهرستان است که به صورت هفتگی پیشرفت کار آنها مورد بررسی قرار می گیرد.
وی اضافه کرد: در بخش صنعت نیز طرح توسعه صنایع غذایی سحر، شرکت شیشه همدان و واحد تولیدی ورق‌های آلومینیوم سنگ شیر پارس در حال پیگیری است.
محمدی با اشاره به طرح‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان اظهار کرد: شهرک فرآوری سیر، منطقه صنایع مبتنی بر فناوری‌های برتر و شهرک فروشگاهی بوعلی ۲ مهمترین طرح های این بخش است که باید در سال جاری به نتیجه مشخصی برسد./

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن