Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم تزریق واکسن مرحله سوم در هشت شهرستان‌ استان همدان

تزریق واکسن مرحله سوم در هشت شهرستان‌ استان همدان

استاندار همدان درباره وضعیت و برنامه تزریق واکسن در استان گفت: در فاز سومِ طرح واکسیناسیون عمومی که در ۸ شهرستان استان انجام می‌شود، ۳ هزار دُز تزریق خواهد شد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سید سعید شاهرخی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان  با اعلام اینکه به جز تویسرکان، باقی شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز قرار دارند اظهار داشت:  شرکت در اجتماعات و دورهمی‌های خانوادگی، همچنان مهم‌ترین عوامل شیوع کرونا در استان هستند.
وی با تشریح وضعیت استان در بخش کرونا افزود: از اعضای ستاد استانی و شهرستانی و کمینه های مختلف کرونا در سراسر استان تشکر و قدردانی می‌کنیم.
استاندار همدان  با اشاره به اینکه تلاش‌های کادر بهداشت و درمان استان از این امتحان سر بلند بیرون آمدند گفت:  از همکاری کسبه و بازاریان گروه‌های 2، 3 و 4 تشکر و قدر‌دانی می‌کنیم.
وی بیان کرد: تنها با رعایت کردن 90 درصد پروتکل‌ها، می‌توانیم شرایط استان را از وضعیت قرمز به زرد یا آبی تغییر دهیم پس لازم است همه اقشار جامعه نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی حساس باشند.
شاهرخی درباره وضعیت و برنامه تزریق واکسن در استان نیز توضیح داد: در فاز سومِ طرح واکسیناسیون عمومی که در 8 شهرستان  استان انجام می‌شود، 3 هزار دُز تزریق خواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن