Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس تکمیل مصلی همدان مستلزم مشارکت فعال مردم است

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان:
تکمیل مصلی همدان مستلزم مشارکت فعال مردم است

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: تکمیل مصلی همدان به عنوان محل برگزاری نماز عید فطر مستلزم مشارکت فعال مردم است.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی حسنی  حلم در مراسم با شکوه اقامه نماز عید فطر که در مصلی همدان برگزار شد، اظهار داشت:امروز به عنوان روز عید فطر در این اجمتماع بسیار مقدس گردهم آمدیم خدا را شاکریم که این توفیق را به همه داد تا یک ماه بندگی را تجربه کنند.

وی ادامه داد: انسان ها در یک ماه بندگی از وسوسه های شیطان دور شدند و رمضان را سپری کردند که امید می رود سایه آن را در زندگی شخصی و اجتماعی احساس شود.

حسنی حلم با بیان اینکه ماه رمضان ماه خودسازی اجتمای  شخصی است، اظهار داشت: ماه رمضان ماه عفو و گذشت، صله رحم، وحدت،یکپارچگی، زدودن غم و اندوه از یکدیگر و ایثار بود.

وی اجتماع اقامه کننده نماز عید فطر را نماد اقتدار امت اسلامی عنوان و تصریح کرد: امید می رود که  آثار رمضان در زندگی جاری مورد استفاده قرار بگیرد.

حسنی حلم ماه رمضان را ماه نزول قرآن دانست و گفت: زندگی شخصی را باید بر مبنای قرآن قرار داد و اخلاق، تربیت، ادب و مسئولیت شناسی باید قرآنی باشد چراکه اگر در سایه سار قرآن حرکت شود جامعه به رشد و تکامل خواهد رسید؛ بنابراین همه باید عاملان آیات قرآن باشند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان با بیان اینکه در 15 روز گذشته برای ایجاد فضای برگزاری نماز عید فطر تلاش به عمل آمد، یادآور شد: امید می رود که مردم در سالهای آینده شاهد رشد و سازندگی مصلی شهر همدان باشند که مستلزم مشارکت فعال مردم است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن