Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس پیشرفت علمی موجود در جوامع غربی امروز یک نوع جهالت مدرن است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان:
پیشرفت علمی موجود در جوامع غربی امروز یک نوع جهالت مدرن است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: آنچه امروز در جوامع غربی به عنوان پیشرفت علم وجود دارد جهالت مدرن است.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد امروز در اختتامیه کلاس‌های ماه مبارک رمضان در جمع پاسداران و سربازان سپاه انصارالحسین(ع) ضمن تبریک عید سعید فطر اظهار داشت: از تمام کسانی که در این ماه زمینه برگزاری کلاس‌های ماه رمضان را ایجاد کردند کمال تشکر را دارم.

وی افزود: پیامبر اکرم(ص) در حدیثی خطاب به حضرت علی(ع) می‌فرمایند «هیچ فقری سخت‌تر از جهالت نیست»، در واقع با اندکی تامل نسبت به جامعه امروز به این نتیجه می‌رسیم که تمام گمراهی‌های بشر از نادانی او سرچشمه می‌گیرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان اضافه کرد: در جامعه امروز آنچه که به عنوان رشد علم و صنعت قلمداد می‌شود نتیجه عقل و تدبیر بشر است اما آنچه که باعث رشد و تعالی انسان می‌شود علمی است که انسان با کسب معرفت از آن بتواند به سمت خدا حرکت کند.

وی ابراز داشت: آنچه امروز در جوامع غربی به عنوان پیشرفت علم وجود دارد جهالت مدرن است زیرا پیشرفت علم باید در راستای خدمت به جامعه باشد نه اینکه از آن برای کشتار مردم مظلوم دنیا استفاده شود.

رضوی‌راد با بیان اینکه کشورهای غربی و اروپایی امروزه چنین رویه‌ای دارند، تصریح کرد: علم آنان در راستای خیانت و ظلم به کشورهای مظلوم است و این در حالی است که علم انسان باید زمینه هدایت او را به سمت رستگاری مهیا سازد.

در پایان این مراسم سرهنگ رسول زند مسئول عقیدتی و سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) گزارشی از کلاس‌های برگزار شده در طول ماه مبارک رمضان ارائه کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن