Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس تحرکات انتخاباتی در همدان کنترل می‌شود/تبلیغات زودهنگام در همدان

تحرکات انتخاباتی در همدان کنترل می‌شود/تبلیغات زودهنگام در همدان

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان از رصد و کنترل تحرکات انتخاباتی در سطح استان همدان و برخورد با متخلفان در صورت دریافت گزارش تبلیغات زودهنگام خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان، مهدی الماسی با اعلام این مطلب اظهار کرد: به منظور پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی و حسب دستورالعمل‌های واصله از قوه قضائیه، در کلیه حوزه‌های قضایی شهرستان‌های تابعه استان ستادهای شهرستانی پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی راه اندازی شده است.

وی افزود: رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی به عنوان رؤسا و دبیران ستادهای مذکور تعیین شده و ضمن رصد و کنترل تحرکات انتخاباتی در صورت دریافت گزارش تبلیغات زودهنگام با متخلفان برخورد خواهند کرد.

الماسی خاطرنشان کرد: مصادیق و عناوین جرائم و تخلفات انتخاباتی توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان احصاء و در اختیار دستگاه‌های مسئول قرار خواهد گرفت تا در جهت پیشگیری از از جرائم انتخاباتی اقدامات لازم را معمول کنند.

بر اساس تأیید شورای نگهبان، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و نخستین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تاریخ ۲ اسفندماه سال ۹۸ برگزار خواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن