Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس حماسه ۹ دی کشور را بیمه کرد

حماسه ۹ دی کشور را بیمه کرد

نماینده ولی فقیه در استان همدان ۹ دی را بیمه کننده نظام و کشور در مقابل دسیسه‌های شوم دشمنان و اقدامات تفرقه‌افکنانه عوامل بیگانه در داخل کشور دانست.

به گزارش "همدان‌نیوز"، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی در دیدار با جمعی از معتمدین و مدیران به مناسبت ۹ دی، اظهار کرد: بنا بر نهج‌البلاغه مبدا و منشأ فتنه، تبعیت از هوای نفسانی و بدعت گذاری در جامعه اسلامی بیان شده است
وی با بیان اینکه یکی از معیارها در خصوص افراد فتنه‌گر این است که هم خود از دشمن می‌ترسند و هم جامعه را از دشمن می‌ترسانند، ادامه داد: در انتخابات‌ها رهبر معظم انقلاب به عنوان وظیفه قانونی و شرعی خود به تبیین شاخصه‌های رئیس جمهور پرداخته‌اند.
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص شرط حمایت از دولت‌ها، ادامه داد: همان طور که حضرت آقا فرمودند، حمایت از دولت‌ها هم مشروط بر این است که دولت با آرمان‌های ملت همراه باشد.
شعبانی یکی از معیارهای استبداد را تخلف از قانون و عدم قانون‌گرایی دانست و افزود: بزرگ‌ترین درس در دوران کرونا، اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا توسط رهبر معظم انقلاب بود با وجود نقدهایی که به برخی از آن‌ها وجود داشت.
امام جمعه همدان ۹ دی را بیمه کننده نظام و کشور در مقابل دسیسه‌های شوم دشمنان و اقدامات تفرقه‌افکنانه عوامل بیگانه در داخل کشور دانست و افزود: مردم در ۹ دی انقلاب، اسلام و نظام را بیمه کردند.
شعبانی با بیان اینکه مردم در ۹ دی ثابت کردند هر کس از مسیر ولایت جدا شود، از حافظه تاریخی مردم نیز پاک خواهد شد، افزود: عده‌ای به‌خاطر قدرت‌طلبی و لج‌بازی، مشارکت پرشور مردم در انتخابات ۸۸ را به حاشیه بردند.
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان اصل و اساس پیشبرد نظام اسلامی را مردم دانست و اضافه کرد: پیام حضور مردم در مراسم‌های گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی این بود که مقاومت به عنوان گفتمان جدی و برتر مورد تأیید جامعه است./ مهر

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن