Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس کاخ سفید می‌خواهد روابط ایران و عراق را محدود کند

کاخ سفید می‌خواهد روابط ایران و عراق را محدود کند

عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس گفت: کاهش مدت زمان تمدید معافیت عراق از تحریم‌های ایران در راستای محدود سازی روابط اقتصادی دو کشور است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، احد آزادی خواه در خصوص اهداف کاهش مدت زمان تمدید معافیت عراق از تحریم‌های ایران، گفت: آمریکایی ها تلاش های بیشماری برای کاهش روابط ایران و عراق کرده اند.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به وضوح می توان دریافت کاهش زمان تمدید معافیت های عراق از تحریم ها علیه ایران، شیطنت کاخ سفید برای محدود سازی روابط اقتصادی دو کشور است.
وی ادامه داد: متاسفانه با روی کار آمدن برخی افراد در عراق که گرایش به غرب دارند به این رویه دامن زده شد اما کاخ سفید موفق به اجرای سیاست های ضد ایرانی نشد؛ بدون شک به اراده موجود بین دو ملت این دسیسه نیز خنثی خواهد شد.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بدون شک ایالات متحده علاقه ای برای تامین منافع ملت عراق ندارد بلکه می خواهد با محدودسازی روابط اقتصادی، بغداد را مجبور کند نیازهایش را از آمریکا تامین کند.
عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قطعا این اقدامات آمریکایی ها مقطعی است و برای امتیازگیری بیشتر از ملت عراق است که با ایستادگی مسئولان و ملت این کشور، چنین دسیسه ای اجرایی نخواهد شد./خانه ملت

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن