Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس داشته‌های کشور را فریاد بزنیم

داشته‌های کشور را فریاد بزنیم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به وجود برخی مشکلات و کمبودها در کشور، گفت: باید بر ظرفیت ها و قابلیت های گسترده موجود در کشور تکیه کرده و داشته هایمان را در راستای بهره برداری برای رفع مشکلات، فریاد بزنیم.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی افزود: با وجود اینکه در کشور با آسیب‌ها و مشکلات فراوانی روبرو هستیم اما نباید داشته هایی که وجود دارد را کمرنگ جلوه دهیم بلکه با تقویت ظرفیت ها می توان توسعه کشور را هموار کرد.

وی کمک‌های مومنانه و انجام رزمایش‌های همدلی در کشور را یکی از حرکت هایی مردم ایران در دوران کرونا عنوان کرد و افزود: این حرکت در سراسر دنیا بی‌نظیر بود و برجستگی این طرح بسیار زیبا در شهرهای ما نشات گرفته از علایق مردم به حضرت زهرا(س) است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه امروز به نوع نگاه حضرت زهرا(س) در جامعه نیازمندیم، اظهار داشت: در ماه‌های گذشته و پس از شیوع ویروس کرونا که کشور با مشکلاتی مواجه شد، جامعه ما نشان داد که این ارزش‌ها زنده است و علاقه به حضرت زهرا(س) در جامعه در جریان است.
حجت الاسلام شعبانی موثقی اظهار داشت: اطعام، ایثار، از خود گذشتگی، نوع دوستی و توجه به وضعیت اقتصادی دیگران یکی از موضوعات مهم در دین اسلام است و شبیه بودن به حضرت زهرا(س) و امیرالمومنین (ع) در شبیه بودن به علاقه‌ها، آرزوها، فکر و اندیشه افراد است که انسان را به شیعه واقعی حضرت تبدیل می‌کند.
وی با بیان اینکه موکب شهید همدانی در سال گذشته خدمت رسانی خوبی را در کربلای معلی انجام می‌داد گفت: امسال نیز به دلیل شرایط موجود و برگزار نشدن سفر اربعین، تدبیر خوبی صورت گرفت و طرح کمک های مومنانه انجام شد.
امام جمعه همدان با بیان اینکه در شرایط فعلی که بسیاری از مردم حتی کارمندان هم، با مشکلات اقتصادی مواجه هستند، اجرای طرح مومنانه و کمک به نیازمندان را از کارهای مورد نظر حضرت زهرا(س) دانست که باعث می‌شود که به این بانوی بزرگ اسلام شباهت پیدا کنیم./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن