Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس کم‌کاری مسئولان همدان را از مقامات کشوری پیگیری می‌کنیم

کم‌کاری مسئولان همدان را از مقامات کشوری پیگیری می‌کنیم

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که مقام‌های استانی در رابطه با تخلف و کم‌کاری خود پاسخگو نباشند، این مسئله را از مقامات کشوری پیگیری می‌کنیم.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی اظهار کرد: وزیر کشور با درخواست ۳۰ نفر از نمایندگان مجلس برای پاسخگویی به برخی سوالات به کمیسیون شوراها فراخوانده شده‌ است.
وی تصریح کرد: عدم رعایت جانبداری در انتخابات، عدم آرامش فضای انتخاباتی در شهرستان‌ها و جابه‌جایی مدیران از مشکلاتی است که باعث شده نمایندگان از وزیر کشور بخواهند در کمیسیون شوراها حاضر شود. اگر وزیر نتواند نمایندگان را قانع کند، این مسئله در صحن علنی مجلس پیگیری می‌شود.
فلاحی با بیان اینکه جابه جایی مدیران و انتصاب مدیران غیربومی از مشکلات استان همدان است، مطرح کرد: طبق نامه‌ای که رئیس جمهور به استانداری‌ها ارسال کرده تا زمان انتخابات نباید مدیری جا به‌جا شود اما برخی افراد بخشنامه‌های دولتی را نادیده ‌گرفتند.
وی با تأکید بر اینکه به دنبال تنش نیستیم و می‌خواهیم با همه تعامل داشته باشیم اما حقوق مردم برای ما خط قرمز است، خاطرنشان کرد: باید بین دستگاه‌های اجرایی و نظارتی هماهنگی وجود داشته باشد و انتخابات ریاست جمهوری با آرامش برگزار شود.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در رابطه با مشکلات اشتغال و سرمایه‌گذاری در استان، گفت: اگر کم‌کاری و تخلفی در ادارات وجود داشته باشد و آن‌ها پاسخگوی اقدامات خود نباشند، از طریق مقامات کشوری این مشکلات را پیگیری می‌کنیم./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن