Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس اولویت احزاب حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد

اولویت احزاب حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان تاکید کرد: وظیفه اصلی و اولویت همه احزاب و گروه های سیاسی ترغیب مردم به حضور حداکثری در انتخابات سال آینده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی در دیدار با جمعی از فعالان عرصه سیاسی استان همدان اظهار داشت‌: اصولگرا و اصلاح طلب همه باید برای مشارکت مردم و البته انتخاب اصلح که یک اولویت مهم است تلاش کنند.

وی ادامه داد: ما باید در انتخابات پیش رو بین خود و خداوند مصالح اسلام، کشور و مردم را در نظر بگیریم و این مهم را بر حزب، گروه و منافع خود ترجیح دهیم.
حجت الاسلام شعبانی موثقی با بیان اینکه روی کار آمدن دولتی انقلابی و جهادی برای حل مشکلات کشور مهم است، گفت: احزاب علاوه بر تمرکز بر انتخاب و معرفی اشخاص برای مشارکت مردم، باید دارای برنامه باشند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه اگر احزاب و گروه‌ها برای خدا و اعتلای انقلاب حرکت کنند، اختلافات به حداقل ممکن می‌رسد، گفت: اختلاف سلیقه امری طبیعی است، اما باید تلاش کرد تا حد امکان برای حل مشکلات به وحدت برسیم.
حجت الاسلام شعبانی موثقی با تأکید بر اینکه در شرایط فعلی نیازمند به همگرایی هستیم بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و تهاجم حداکثری دشمن، وقت اختلاف و سهم خواهی نیست و باید برای دستیابی به اهداف و حفاظت از آرمان‌های انقلاب همه با هم متحد شویم.
امام جمعه همدان اظهار داشت: خدمت شبانه روزی حق این مردم که همواره پای آرمان‌های انقلاب و اسلام ایستاده‌اند، است که امیدواریم این مهم در کشور مورد توجه سیاسیون قرار گیرد./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن