Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس فعالیت هیئت بازرسی انتخابات در همدان آغاز شد

فعالیت هیئت بازرسی انتخابات در همدان آغاز شد

فعالیت رسمی هیات بازرسی انتخابات استان همدان با هدف کنترل فرآیند برگزاری انتخابات منطبق با قانون و صیانت و حفاظت از آرای مردم، آغاز شد.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از دبیرخانه هیات بازرسی انتخابات استان همدان، براساس ماده ۳۱-تبصره ۹ – (الحاقی ۲۶/۱۰/۹۱) قانون انتخابات ریاست جمهوری، ماده ۶۹ قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ماده ۲۵ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مصوب سال ۷۸، هیات بازرسی انتخابات در استان همدان و شهرستان‌های تابعه فعالیت رسمی خود را به منظور حسن اجرای قانون و کنترل فرآیند برگزاری انتخابات منطبق با قانون و صیانت و حفاظت از آرای مردم آغاز کرده است.

در این اطلاعیه آمده است: مردم استان همدان می توانند شکایات و نظرات خود و همچنین تخلفات نامزدهای انتخابات(میاندوره ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا)، مجریان و دست اندرکاران انتخابات را از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری‌ها، پورتال استانداری (لینک شکایات مردمی انتخابات) و یا تماس با شماره تلفن ۳۸۲۵۶۰۰۵ گزارش دهند.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، بیست و هشتم خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن