Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس سپاه همدان آماده کمک به مهار موج چهارم کرونا

سپاه همدان آماده کمک به مهار موج چهارم کرونا

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه آمادگی لازم با همه امکانات در مهار کرونا در سطح استان وجود دارد، گفت: هر اقدامی در زمینه آماده کردن مکان‌هایی برای نقاهتگاه و قرنطینه انجام خواهیم داد و این قضیه به دستگاه‌های مرتبط اعلام شده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سردار مهدی فرجی اظهار کرد: در پیک چهارم شیوع کرونا با توجه به نوع ویروس،‌ همه گیر بودن، سرعت سرایت و درگیری مردم شرایط متفاوت است.
وی ادامه داد: نیروهای بسیجی در کنترل ورودی‌های شهر و مراقبت و رصد خودروها به کمک ناجا رفته و در ضدعفونی و همکاری با کادر بهداشت نیز ورود پیدا کرده‌اند. 
فرجی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی نباید اجازه حمله به ویروس را داد، گفت: در حال حاضر با توجه به تعطیلی‌های هوشمند حمایت از قشرهای آسیب پذیر مهمترین نکته است که کمک‌های مؤمنانه در این راستا انجام می‌شود.
وی ضمن اشاره به اقداماتی که طی ماه‌های گذشته در این زمینه انجام شده است، مطرح کرد: از ابتدای ماه رمضان نیز چند مرحله اقدامات کمک‌های مؤمنانه را انجام خواهیم داد و بسته‌های حمایتی به دست اقشار آسیب‌پذیر خواهد رسید.
فرجی بیان کرد: تفاوتی که در موج چهارم شیوع کرونا با موج‌های قبل وجود دارد این است که براساس تجربیات کسب شده آمادگی‌ قابل قبولی به دست آوردیم تا هر چه سریع‌تر از این دوران به سلامتی عبور کنیم.
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پایان بیان کرد: در بعضی از شهرستان‌ها که فرمانداران یا مراکز بهداشتی اعلام نیاز کردند، نیروهای بسیجی در قالب طرح شهید سلیمانی به کمک کادر درمان رفته‌اند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن