Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس همه کسانی که مسئولیت دارند باید به رفع موانع تولید کمک کنند

همه کسانی که مسئولیت دارند باید به رفع موانع تولید کمک کنند

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه حمایت از تولید و سرمایه گذاران لازمه توسعه اقتصادی است گفت: کارآفرینی و سرمایه گذاری نیاز به ثبات در تصمیم گیری دارد و این ثبات در تصمیم گیری و مقررات منجر به رونق کسب و کار می شود. 

به گزارش "همدان‌نیوز"، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رییسی روز یکشنبه در دیدار با فعالان اقتصادی استان همدان با بیان اینکه انتخاب شعار امسال نیاز جدی کشور است افزود: همه کسانی که مسئولیت دارند باید برای رفع موانع تولید کمک و پشتیبانی کنند.
وی اضافه کرد: انعکاس تعطیلی واحد تولیدی به مرکز کافی نیست بلکه متولیان امر برای رفع مشکل واحدهای تولیدی باید کمر همت ببندند.
رییس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه قوانین دست و پا گیر را باید حذف کرد تا تولید کننده و صادر کننده احساس خستگی نکنند گفت: تسهیل امور در فضای کسب و کار مهم است.
حجت الاسلام و المسلمین رییسی با بیان اینکه بسیاری از مسایل و مشکلات طرح شده در این جلسه را می توان با ظرفیت استان رفع کرد خاطرنشان کرد: وقتی فردی قصد تولید دارد چرا باید اجازه دهیم کار متوقف شود، نباید و مجاز نیستیم دیوان سالاری و بروکراسی را دنبال کرده و باعث کندی کار شویم.
وی اظهار داشت: هیچ مساله ای در کشور بن بست تلقی نمی شود، باید راه را باز کرد و هنر مدیران این است که نسبت به تولید کننده گشایش ایجاد کنند.
رییس قوه قضاییه گفت: وقتی کارخانه و کارگر لباس پوشیده و آماده کار و فعالیت است باید برای رونق تولید و پیشرفت کارها، موانع را برداشت.
وی با بیان اینکه حلقه تولید، توزیع و مصرف باید تعریف شده باشد تا برای هیچیک خسارتی وارد نشود خاطرنشان کرد: عدم برنامه ریزی موجب می شود تا یک سال محصول کشاورز به علت فراوانی از بین برود و یک سال به خاطر کمبود، بازار سیاه و دلالی ایجاد شود.
حجت الاسلام و المسلمین رییسی اظهار داشت: اگر بانک واحد تولیدی را در اختیار گرفت نباید منجر به تعطیلی آن شود این کار خلاف قانون و قابل پیگیری است. 
حجت الاسلام و المسلمین رییسی با تاکید بر اینکه میزان بیکاری در استان را باید کاهش داد افزود: این امر با اتکا به توانایی و ظرفیت استان محقق می شود و هیچ مشکل نیست که به دست مسئولان و جوانان رفع نشود./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن