Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس شرکت در انتخابات یکی از راه‌های برون‌رفت از مشکلات اقتصادی

شرکت در انتخابات یکی از راه‌های برون‌رفت از مشکلات اقتصادی

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: یکی از راه های برون رفت از وضعیت اقتصادی این است که مردم در انتخابات مشارکت داشته باشند تا دولت را به دست جریانی پاکدست و انقلابی دهند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، احد آزادیخواه به اهمیت مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای اشاره کرد و گفت: گلایه‌های مردم نسبت به وضعیت معیشتی به جا است و این حق را دارند که از نابسامانی‌ها اقتصادی گله مند باشند.
نماینده مردم ملایر در مجلس افزود: در سیستم اجرایی اشکالاتی وجود داشته که کام همه ملت را تلخ کرد و مصداق آن نیز موضوع صف‌های مرغ بوده که نشان از ناکارآمدی و سوء تدبیر دولتمردان دارد.
این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: وجود چنین مشکلاتی به معنای آن نخواهد که مردم کشورمان از انتخابات روی گردان شوند؛ بالاخره کشور از آن ملت است و آینده و سرنوشت ایران اسلامی با دستان مردم رقم خواهد خورد.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتخابات در آینده و سرنوشت کشور تاثیر بسزایی دارد؛ بنابراین مردم کشورمان چه افرادی که انتقاد تند و تیزی نسبت به وضعیت اقتصادی دارند و چه آنهایی که منتقد نیستند باید یکپارچه در انتخابات شرکت کنند؛ چرا که حضور حداکثری کشور را از گرفتاری های اقتصادی نجات خواهد داد.
وی بیان کرد: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای به معنای انتخاب اصلح  خواهد بود و البته یکی از راه های برون رفت از چنین وضعیتی هم این بوده که مردم مشارکت داشته باشند تا دولت را به دست جریانی پاکدست و انقلابی دهند./ خانه ملت

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن