Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس هر موبایل یک ستاد فضای مجازی است

هر موبایل یک ستاد فضای مجازی است

رئیس ستاد مردمی حامیان آیت‌الله رئیسی در همدان گفت: به اعتقاد ما هر موبایل یک ستاد فضای مجازی است و مردم می‌توانند در انتشار صحنه‌های حضور مردم در جریان انتخابات همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار "همدان‌نیوز"، غلامرضا زاهری در آیین افتتاحیه ستاد مردمی حامیان آیت‌الله رئیسی در همدان با بیان اینکه نیروهای انقلابی همواره در بزنگاه‌ها حضور داشتند، اظهار کرد: انتخابات نیز یکی از مهمترین بزنگاه‌هاست که نیروهای انقلابی باید در آن حضور داشته باشند.
وی با بیان اینکه این افتخار نصیب مردم همدان شده که ستاد مردمی حامیان آیت‌الله رئیسی(سحر) در این استان راه‌اندازی شود، خاطرنشان کرد: این جریان برگ زرینی بر افتخارات استان همدان یه شمار می‌رود.
زاهری ادامه داد: تشکیل این ستاد حاصل تلاش جمع کثیری از افراد است و بر اساس اقدامات صورت گرفته، ستادهایی در سطح شهر همدان تشکیل شده و در سطح دیگر شهرستان‌ها و شهرهای استان نیز شکل می‌گیرد.
وی با تاکید بر اینکه نیروهای انقلابی در این راستا پای کار هستند، یادآور شد: ما باید به دشمن ثابت کنیم که پای نظام ایستاده‌ایم و خلاف این تصور را که به دلیل تورم، گرانی و مشکلات، مردم در انتخابات شرکت نمی‌کنند، به اثبات برسانیم.
زاهری افزود: مردم همانطور که در هشت سال دفاع مقدس با حضور در جبهه‌ها و جنگ و شهادت، رشادت خود را نشان دادند، در انتخابات نیز حضور خواهند یافت.
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری مردم در انتخابات، یادآور شد: از همه افراد می‌خواهیم که در حد توان خود همکاری لازم را با ستاد سحر داشته باشند.
وی با بیان اینکه هر خانه یک ستاد است، تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا، برنامه‌ریزی‌هایی در فضای مجازی انجام شده و دانشجویان پای کار آمدند و اعتقاد ما این است که هر موبایل یک ستاد فضای مجازی است.
زاهری افزود: ۲۹ صفحه در اینستاگرام تحت نظر ستاد سحر فعال شده که انتظار داریم هر فرد به عنوان یک مبلغ در انتشار صحنه‌های مختلف حضور مردم، با ما همکاری داشته باشند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن