Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس رئیس‌جمهور آینده با انحصار و تبعیض برخورد کند

رئیس‌جمهور آینده با انحصار و تبعیض برخورد کند

مدیرعامل مجمع معتمدین ولایتمدار و کارآمد محلات همدان گفت: ما پای رأی خود به آیت‌الله رئیسی می‌ایستیم و انتظار داریم که ایشان با انحصار و تبعیض برخورد کنند.

به گزارش خبرنگار "همدان‌نیوز"، مسعود کردلو در آیین افتتاحیه ستاد مردمی حامیان آیت‌الله رئیسی در همدان با بیان اینکه تبعیض جدی بین مناطق بالا و پایین شهر اتفاق افتاده و غیر قابل کتمان است، اظهار کرد: هریک از مسئولان، کاندیداهای مجلس و یا شورای اسلامی شهر در ابتدای کار شعارهایی مبنی بر رفع تبعیض دادند اما پس از انتخاب به عنوان نماینده مردم با افراد بالانشین و ثروتمند فعالیت خود را در پیش گرفتند و به تمام شعارهای خود پشت کردند.
وی ادامه داد: ورود آیت‌الله رئیسی در عرصه انتخابات و این باور که ایشان به طور قطع رای خواهند آورد، باور خوبی نیست چراکه ممکن است همان افراد متمول در لحظات آخر با هزینه، آراء را به نفع کاندیدایی دیگر خریداری کرده و فردی دیگر به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود.
کردلو تاکید کرد: عملکرد باید به این گونه باشد که آیت‌الله رئیسی با رای بالا به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود و افرادی که در ستاد حضور دارند باید به برنامه‌ها و دیدگاه‌های ایشان اعتقاد داشته باشند در حالیکه برخی افراد چنین نیستند.
وی با بیان اینکه برخی افراد برای انتخابات شورای اسلامی شهر نقاب دین و تقوا زده‌اند و عناوین انقلابی را یدک می‌کشند، اظهار کرد: این افراد پای عمل که می‌رسد با افراد بالانشین در ارتباط هستند.
کردلو با بیان اینکه نامزدها پیش از انتخابات در محله‌های پایین شهر حضور پیدا می‌کنند اما پس از اینکه رای آوردند دیگر برای رسیدگی امور در این مناطق حضور نخواهند یافت، گفت: پس از سالها هنوز اتفاقی در مناطق پایین شهر نیفتاده است.
وی افزود: در همدان شاهد رانت هستیم و ما آمده‌ایم که به آیت‌الله رئیسی بگوییم که پای شما ایستاده‌ایم و امیدواریم همچون دیگر رؤسای جمهور نباشید و به مشکلات رسیدگی و با انحصار برخورد کنید.
کردلو با بیان اینکه برخی با لباس دین حکومت کردند که تعدادی از این افراد سالم زندگی و حکومت نکردند، یادآور شد: بر اساس آنچه که عنوان شده آیت‌الله رئیسی تا کنون سالم زندگی کرده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر مجلس ما انقلابی و دولت نیز انقلابی خواهد بود و در این صورت هیچ حرفی باقی نمی‌ماند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن