Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس مردم کسی را انتخاب کنند که بتواند اقتصاد کشور را احیا کند

مردم کسی را انتخاب کنند که بتواند اقتصاد کشور را احیا کند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید کسی را انتخاب کنند که بتواند تولید و اقتصاد را در کشور احیاء و ‌مشکل معیشت را حل کند.

به گزار‌ش "همدان‌نیوز"، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدحسین فلاحی درباره سیر زمانی مشارکت در انتخابات بیان کرد: از اوایل مهر تا اوایل اسفند سال گذشته افزایش مشارکت را شاهد بودیم اما اوایل اسفند که با بحث مرغ و تخم مرغ بازار به هم ریخته شد دچار کاهش مشارکت شدیم و از اوایل اردیبهشت دوباره سیر صعودی مشارکت را دیدیم و هم اکنون با مناظرات مشارکت به ۴۹ درصد رسیده و تا اواخر هفته به ۵۴ درصد خواهد رسید و ممکن است بیش از این هم افزایش داشته باشد.
وی مطرح کرد: نکته‌ای که در بحث مشارکت مهم است بحث امنیتی و نگاه دشمنان است چراکه زمانی که مشارکت مردم در انتخابات کشور بالا باشد و ‌مردم در کنار نظام باشند زبان دشمن کوتاه می‌شود.
فلاحی تصریح کرد: از اول انقلاب تاکنون مشارکت‌ها در انتخابات بالای ۵۰ درصد بوده و هیچ‌یک از کشورهای مدعی دموکراسی اینگونه مشارکتی را نداشتند و تنها در انتخابات مجلس در پایان سال ۹۸ به علت فشار اقتصادی که به مردم وارد شد، مشارکت ۴۵ درصدی را شاهد بودیم.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همان‌طور که رهبری فرمودند مردم در انتخابات افتخاری دیگر می‌آفرینند و دولتی که با مشارکت بالا سر کار بیاید پشتوانه مردمی قوی دارد و قوی‌تر عمل خواهد کرد.
وی درباره انتخاب اصلح شرح داد: مشکل اصلی حال حاضر در کشور نه فضای مجازی است و نه سیاست خارجی بلکه مشکل اصلی کشور اقتصاد، معیشت، گرانی و تورم ۱۰ برابری است و حل مشکل اقتصادی کشور هم در سایه تولید حل خواهد شد، هم اکنون ۱۰۰۰ واحد تولیدی به علت قاچاق و عدم حمایت از واحدهای تولیدی و فشار بانک‌ها تعطیل شده است‌.
فلاحی با بیان اینکه عمده واحدهای تولیدی را بانک‌ها زمین زده‌اند و فردی که ادعای اقتصاددانی دارد، بسیاری از واحدهای تولیدی را تعطیل کرده است، گفت: در استان همدان ۵۵ واحد تولیدی را فقط بانک‌ها تعطیل کردند بنابراین مردم باید کسی را انتخاب کنند که بتواند تولید و اقتصاد را در کشور احیاء و ‌مشکل معیشت مردم را حل کند.
وی بیان کرد: بانک‌های همدان در مشکلات به وجود آمده برای واحدهای تعطیل شده دخیل نیستند بلکه بانک‌های بالادستی این مشکلات را به وجود آورده‌اند، به عبارتی این مشکلات به علت قانونی است که بانک مرکزی گذاشته و آن را مدیریت نکرده است.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید به واحدهای تولیدی اجازه بدهند کار کنند، اظهار کرد: به تعبیر رئیس قوه قضائیه مالکیت یک واحد تولیدی دلیلی بر تعطیلی‌اش نیست و باید مدیری باشد که واحد را اداره کند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن